عصر بازار

ایران تا کنون ۳ میلیارد دلار از دارایی هایش را گرفته است

عصر اعتبار- نمایندگان آمریکایی با حضور در جلسه استماع امور خارجی کنگره، اطلاعاتی از پرونده ایران در تجارت جهانی ارائه کردند.

ایران تا کنون ۳ میلیارد دلار از دارایی هایش را گرفته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصراعتبار» به نقل از مهر،  اسپوتنیک، جمعی از نمایندگان کنگره آمریکا با سخنرانی در صحن کنگره اعلام کردند به احتمال قوی ایران بخشی از دارایی های خود را دریافت نخواهد کرد.

    «الیون انگل» با حضور در جلسه علنی کنگره اعلام کرد در صورتی که تحریم های اقتصادی علیه ایران برداشته شده است ولی ایران تا کنون تنها 3 میلیارد دلار از دارایی های بلوکه شده اش را دریافت کرده است.

    انگل به نقل از گزارش جان کری وزیر امور خارجه آمریکا اعلام کرد ایران هنوز نمی تواند تمام دارایی های خود را بازپس بگیرد.

    روزنبرگ دیگر نماینده کنگره با حضور در جلسه استماع کمیته امور خارجی اعلام کرد تحریم های باقی مانده به خاطر آزمایش های موشکی و حقوق بشر باعث شده است بسیاری از شرکت های بین المللی حاضر نشوند با ایران معامله کنند.

    وی ادعا کرد آمریکا به هیچ وجه در این میان نقشی ندارد.

    «ژوان زاریت» رئیس شبکه هماهنگی شرکت های تجاری آمریکا نیز در جلسه استماع کنگره حاضر شد و گفت: این بستگی به ایران دارد که چقدر تمایل شرکت های بین المللی را جذب کند.

    وی افزود: ایران برای حضور در جامعه اقتصاد جهانی باید به قوانین و استانداردهای بین المللی احترام بگذارد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی