عصر بازار

خرید و فروش آنلاین تاکسی در پایتخت

عصر اعتبار- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از تهیه سامانه خرید و فروش آنلاین تاکسی در پایتخت خبرداد.

خرید و فروش آنلاین تاکسی در پایتخت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایسنا، میثم مظفر  در مورد خرید و فروش آنلاین تاکسی با بیان اینکه در سایت سازمان تاکسیرانی، سامانه خرید و فروش تاکسی ایجاد شده است، گفت: با ایجاد این سامانه اولا متقاضیان خرید تاکسی با مجموعه قوانین آشنا شده و در ادامه متوجه می‌شوند که برای خرید تاکسی چه شرایطی باید داشته باشند، همچنین از قیمت تاکسی مطلع و از عدم بدهی خودرو به سازمان تاکسیرانی و شرکت‌های خصوصی مطلع خواهد شد.

    وی با بیان اینکه ازسویی دیگر این سامانه به فروشندگان تاکسی نیز خدمات ارایه می‌کند، افزود: در گذشته بعضا فروشندگان تاکسی در دام شبکه دلالان گرفتار می‌شدند، اما حالا با استفاده از این سامانه می‌توانند علاوه بر ارایه اطلاعات کلی تاکسی مورد نظر، مشخصات فنی همچون کیلومتر طی شده و... را نیز در آیکن‌های پیش بینی شده وارد کنند.

    مظفر با بیان اینکه استقبال از این سامانه، بسیاری از تخلفات را کاهش و دست دلالان را کوتاه می‌کند، افزود: این کار در سال 95به صورت جدی‌ پیگیری خواهد شد تا این سامانه به عنوان مرکز مرجع خرید و فروش تاکسی شناخته شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی