عصر بازار

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا زیان‌بار خواهد بود

عصر اعتبار- در یک نظرسنجی، بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی ۷ کشور دنیا اعلام کردند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای آنها زیان‌بار خواهد بود.

خروج انگلیس از اتحادیه اروپا زیان‌بار خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، براساس یک نظرسنجی تعداد کثیری از شرکت‌های بین‌المللی از 7 کشور مختلف که آلمان و چین را هم شامل می‌شود، بر این باورند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا موجب متضرر شدن آنها خواهد شد و سرمایه‌گذاری در آن شرکت‌ها را کاهش خواهد داد.

    در نظرسنجی صورت گرفته از 667 شرکت بزرگ، 78 درصد آنها می‌گویند که رفراندوم روز 23 ژوئن در مورد خروج انگلیس از اتحادیه اروپا تبعات منفی برای این شرکت‌ها در پی خواهد داشت، البته 5 درصد این شرکت‌ها هم باور دارند که این امر برای تجارت آنان سودمند خواهد بود.

    همچنین بقیه شرکت‌ها معتقد هستند که خروج این کشور برای آنها نه منفی خواهد بود و نه مثبت، یا اینکه اصلاً خودشان هم نمی‌دانند که این خروج چه تأثیری برایشان خواهد داشت.

    این نظر سنجی از شرکت‌های بین‌المللی 7 کشور که شامل کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئد، و چین می‌شوند، صورت گرفته است.

    یک سوم این شرکت‌ها می‌گویند که خروج انگلیس از اتحادیه اروپا برای آنها بسیار زیان‌بار خواهد بود و 10 درصد سرمایه‌گذاری در این شرکت‌ها را کاهش خواهد داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی