عصر بازار

سفیر ژاپن در ایران اعلام کرد؛

علاقه‌مندی ژاپن برای حضور و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ایران

عصر اعتبار- سفیر ژاپن در ایران گفت: امیدواریم که بتوانیم در بخش آب همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم.

علاقه‌مندی ژاپن برای حضور و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایلنا، کوبا یاشی سفیر ژاپن در ایران در دومین همایش همکاری‌های مشترک صنعت آب و فاضلاب ایران و ژاپن ضمن ابراز خرسندی از اینکه این گونه جلسات و همایش‌ها منجر به همکاری‌های جدی دو کشور شود، اظهار داشت: در حال حاضر در دفتر خاورمیانه مرکزی آموزش‌هایی در بخش آب داده می‌شود که تاکنون 5 دوره از آن برگزار شده و 200 نفر نیز شرکت داشته‌اند و همکاری‌های خوبی بین دو کشور در زمینه آب صورت گرفته است.

    وی با اشاره به اینکه ما در سال 2016 درصدد هستیم که همکاری‌های مشترکی با ایران داشته باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم در بخش آب همکاری‌های گسترده‌ای داشته باشیم.

    کوبا یاشی با بیان اینکه شرکت‌های زیادی به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش آب و فاضلاب ایران هستند ابراز امیدواری کرد که شرکت‌ها بتوانند انتقال تکنولوژی داشته باشند.

    وی با ابراز تاسف از اینکه طی سال‌های گذشته به دلیل تحریم‌ها فعالیت‌های شرکت‌های ژاپنی در ایران محدود شده بود تصریح کرد: البته در دفتر خاورمیانه مرکزی همکاری‌هایی داشته‌ایم و در حال حاضر نیز برای گسترش روابط باید جلسات اقتصادی زیادی بین بخش خصوصی دو کشور برگزار شود تا بتوانیم اطلاعاتی کسب کرده تا به همکاری منجر شود.

    وی تاکید کرد: امیدواریم در آینده سطح روابط و همکاری دو کشور ارتقاء یابد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی