عصر بازار

برگزاری مراسم روز جانباز در بانک ملی ایران

عصر اعتبار- به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز مراسمی با حضور جانبازان و جمعی از همکاران در نمازخانه ادارات مرکزی برگزار شد.

برگزاری مراسم روز جانباز در بانک ملی ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که با حضور حسین‌زاده عضو هیأت مدیره ، ایزدی معاون منابع انسانی بانک و جمعی از همکاران و مسئولان بانک برگزار شد، حسین زاده ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز جانباز و همچنین گرامیداشت شهدای حرم و ایثارگری آنان گفت: ما در داخل کشور به روحیه رشادت و ایثارگری نیازمندیم و بحمداله همکاران بانک ملی در جهت خدمت به مردم ایثارگرانه عمل می‌کنند.
    عضو هیأت مدیره ادامه داد: از تمام امکانات و اختیارات قانونی در جهت خدمت‌رسانی و ایجاد رفاه بیشتر برای همکاران جانباز استفاده خواهد شد.
    فرمانده پایگاه بسیج بانک در بخش دیگری از سخنان خود از تلاش های ایزدی معاونت منابع انسانی بانک و خسروی نماینده امور ایثارگران قدردانی و تشکر کرد.
    در این مراسم که با مداحی در رثای حضرت ابوالفضل(ع) همراه بود، حجت الاسلام و المسلمین محمددوست از اساتید حوزه و دانشگاه نیز به ایراد سخن پرداخته و با یادآوری رشادت‌ها و ایثارگری امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) اظهار داشت: عواملی وجود دارد که انسان را به سوی خداوند و رحمانیت سوق می‌دهند و انسان باید به گونه‌ای عمل کند که موانع را برطرف و به سوی خدا حرکت کند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی