عصر بازار

فتاح :

خدمات بانک صادرات ایران به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است

عصر اعتبار- رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در آیین افتتاح نمایشگاه طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان مورد حمایت کمیته امداد که از تسهیلات بانک صادرات ایران استفاده کرده بودند، گفت: بانک صادرات ایران در زمینه پرداخت تسهیلات به مددجویان این نهاد عملکرد بسیار مطلوبی داشته که این خدمات قابل تقدیر است.

خدمات بانک صادرات ایران به مددجویان کمیته امداد قابل تقدیر است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار»، فتاح در گفتگو با خبرنگاران افزود: هدف و رویکرد اصلی ما در پرداخت تسهیلات به مددجویان خودکفا کردن آنها و ایجاد اشتغال است.

    وی افزود: در سال ٩٤ با تعامل مطلوبی که با بانک صادرات ایران برقرار شد بیش از1،600 میلیارد ریال تسهیلات به حدود ١٥ هزار خانواده پرداخت شد که با تسهیلات مزبور نسبت به راه اندازی کارگاه های خود اشتغالی کوچک اقدام نمودند.
    فتاح در ادامه تصریح کرد: وام قرض الحسنه پرداختی از سوی بانکها در مسیری درست و خداپسندانه که مورد تاکید نظام نیز است مصرف می شود و نمایشگاه کنونی نمونه ای از هزاران طرحی است که در کشور در حال اجراست که جا دارد از بانک صادرات ایران تشکر کرد.
    لـله گانی مدیر عامل بانک صادرات ایران نیز در جمع خبرنگاران گفت: این بانک در طی ٥ سال گذشته بیش از ٧هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به مدد جویان کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداخت کرده و حدود ١١٣ هزار خانوار از تسهیلات این بانک بهره مند شده اند.
    وی افزود: تسهیلات بانک با هدف توانمند سازی افراد تحت پوشش پرداخت می شود که طی ٥ سال گذشته از محل تسهیلات پرداختی ٧١ هزار خانوار از پوشش کمیته خارج شده اند و زمینه اشتغال را برای دیگران نیز فراهم آورده اند.
    مدیر عامل بانک صادرات ایران در بخشی دیگر از سخنانش تصریح کرد: هدف این بانک از پرداخت تسهیلات رونق بخشی به بخش های واقعی اقتصاد است. در سال ٩٥ نیز افزایش اشتغال برای مدد جویان کمیته امداد را مد نظر قرار داده ایم.
    شایان ذکر است این نمایشگاه در محوطه بیرونی برج سپهر به مدت ٢ روز  برگزار و طی آن مدد جویان کمیته امداد خمینی(ره) نسبت به معرفی توانمندی و قابلیت های خود اقدام نمودند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی