عصر بازار

نشست مشترک مسئولان بانک ملی ایران با رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه

عصر اعتبار- عضو هیأت مدیره و معاون امور ارزی و بین‌الملل بانک ملی ایران با رئیس و جمعی از مسئولان اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه دیدار و گفت وگو کرد.

نشست مشترک مسئولان بانک ملی ایران با رئیس اتاق بازرگانی ایران و روسیه
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این دیدار عسگر اولادی رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه با اشاره به مناسبات و همکاری های مشترک شکل گرفته میان دو کشور، پتانسیل تقویت تعاملات تجاری میان بازرگانان دو کشور را چشمگیر توصیف کرد و خواستار ارتقای سطح حجم واردات و صادرات بین دو کشور شد.
    در این نشست پناهی به تلاش برای ایجاد و توسعه روابط کارگزاری با بانک های تراز اول کشور روسیه به منظور تسهیل نقل و انتقالات وجوه حاصل از تبادلات تجاری میان دو کشور اشاره و تاکید کرد: کمک به صادرات کشور از سیاست های اصلی بانک ملی ایران است.
    وی نقش میربیزنس بانک به عنوان تنها بانک ایرانی مستقر در کشور روسیه را حائز اهمیت توصیف و از اعضای کمیته درخواست کرد شرکت های ایرانی فعال در آن کشور و طرف تجاری خود را ترغیب و تشویق نمایند تا وجوه ارزی حاصل از تبادلات تجاری را از طریق میربیزنس بانک به چرخه بانکی سوق دهند.
    محمد حزار مدیرعامل میربیزنس بانک نیز ضمن تشریح خدمات بانکی قابل ارائه توسط این بانک با اشاره به توسعه روابط کارگزاری میربیزنس بانک در آن کشور تصریح کرد: بانک ملی ایران، میربیزنس بانک مسکو و صرافی ملی با ایجاد تعامل و انسجام هر چه بیشتر تمام توان خود را در خدمت رسانی به فعالان اقتصادی کشور به کار بسته و امکان انتقال وجوه حاصل از صادرات شرکت های صادرکننده در داخل و خارج از کشور را فراهم نموده است.
    در پایان جلسه مدیران عامل برخی از شرکت های فعال در کشور روسیه سوالاتی را مطرح نمودند که عضو هیأت مدیره، مدیرعامل میربیزنس بانک، مدیرعامل شرکت صرافی ملی و رئیس اداره کل خارجه بانک ملی ایران به سوالات مطرح شده پاسخ دادند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی