عصر بازار

مدیرعامل بیمه تجارت‌نو:

پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های خوبی برای گسترش خدمات بیمه‌ای در اقصی نقاط کشور دارد

عصر اعتبار- سیدمحمد عباس‌زادگان مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو در گفتگوئی اظهارداشت: پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های خوبی برای گسترش خدمات بیمه‌ای در اقصی نقاط کشور دارد.

پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های خوبی برای گسترش خدمات بیمه‌ای در اقصی نقاط کشور دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: این بانک به‌عنوان یکی از سهامداران اصلی بیمه تجارت‌نو و در راستای نقش متمایز در شبکه بانکی کشور، منابع انسانی توانمند و دانشی و بهره‌مندی از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات ظرفیت ویژه‌ای جهت همکاری با این شرکت برای خدمت‌رسانی به اقشار کم درآمد و محروم کشور دارد.
    وی افزود: با برنامه‌ریزی دقیق و سنجیده زمینه تعاملات و همکاری‌های بلندمدت و پایدار بین پست بانک ایران و شرکت بیمه تجارت نو فراهم شده است. از اینرو مدیران و کارکنان این شرکت بر این باورند که این بانک علاوه بر سهامدار بودن، یکی از مشتریان ویژه نیز است و ارائه خدمات بیمه‌ای مناسب و بهینه در راستای جلب رضایت حداکثری از اصلی‌ترین اهداف بیمه تجارت‌نو است.
    عباس‌زادگان با اشاره به هم‌افزائی خانواده بزرگ پست بانک ایران و بیمه تجارت نو و بهره مندی از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های طرفین برای خدمت‌رسانی بیشتر به هموطنان اظهار داشت: مقرر شده است تفاهم نامه جامع و مشترکی بین طرفین به امضا برسد که پس از تعیین سرفصل‌های مهم همکاری، مقدمات اجرائی نمودن همکاری‌های مشترک فراهم گردد.
    مدیرعامل بیمه تجارت نو در ادامه عنوان کرد: این شرکت در اردیبهشت ماه سال 1395 فعالیت خود را در عرصه خدمت‌رسانی به هموطنان با سرمایه اولیه 2500 میلیارد ریالی و پشتوانه سهامداران معتبر و توانمند از قبیل بانک تجارت، پست بانک ایران، شرکت‌های سرمایه گذاری غدیر و ایرانیان برای حضوری شایسته، توانمند و حرفه‌ای در صنعت بیمه آغاز نموده که در حال حاضر با اخذ مجوز صدور بیمه‌نامه از بیمه مرکزی، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات بیمه‌ای به تمامی اقشار مردم و مجموعه سهامداران خود را دارد.
    وی تصریح کرد: شرکت بیمه تجارت‌نو درصدد است با تفکرات مدیریتی حاکم، بهره‌مندی از دانش و تخصص فنی کارکنان و بهره‌برداری از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها و فناوری‌های اطلاعات با ایجاد یک شرکت جوان، خدمت‌رسان، دانش بنیان، خلاق و پاسخگو به انتخاب ویژه مشتریان و فعالان اقتصادی کشور تبدیل شود.
    مدیرعامل بیمه تجارت‌نو تصریح کرد: این شرکت مفتخر است پست‌بانک‌ایران که خدمات متنوع بانکی و مالی را به صورت لحظه‌ای در بیش از 14500شعبه و باجه نمایندگی بانکی در جای‌جای کشور ارائه می‌دهد جزء سهامدارانش باشد و قطعاً این همکاری‌ها موجب خدمت‌رسانی بیشتر به اقشار کم‌درآمد و ایجاد آسایش در جامعه می‌شود.
    عباس‌زادگان در پایان؛ شناسائی نیازهای بیمه ای جامعه هدف، نوآوری در ارائه خدمات و محصولات بیمه‌ای، خلق مزیت‌های ویژه و متمایز، طراحی الگوهای نوین مشتری مداری، ایجاد سهولت در دستیابی به خدمات، ارائه خدمات به هنگام و سریع در زمان بروز خسارات احتمالی جهت تأمین آسایش خاطر و بهداشت روانی جامعه و کمک به ایجاد جامعه‌ای آسوده را از مهمترین ارزش‌ها و اهداف این شرکت برشمرد.
    گفتنی است: دکتر عباس‌زادگان عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی، مدرس برجسته مدیریت و مدیر نمونه ملی است که تألیفات ارزشمندی در حوزه مدیریت دارد. از مهمترین سوابق اجرائی وی می‌توان به قائم مقام دانشگاه رازی کرمانشاه، معاون گمرگ جمهوری اسلامی ایران، معاون بنیاد مستعضفان، مدیرعامل شرکت سهامی بیمه ایران و شرکت بیمه نوین، معاون بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات، معاون توسعه منابع انسانی بانک صادرات و مشاور نهاد ریاست جمهوری اشاره کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی