عصر بازار

تقدیر مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر از شیرزن دوران دفاع مقدس

عصر اعتبار- دکتر عیسی رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر در بازدید از مناطق گیلانغرب از فرنگیس حیدری شیر زن دوران دفاع مقدس تقدیر کرد.

تقدیر مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر از شیرزن دوران دفاع مقدس
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر عیسی رضایی با بیان این مطلب که فرنگیس حیدپور یکی از اسطوره‌های زنده روزگار ماست، گفت: او اسطوره‌ای به یادگار مانده از عصر حماسه‌ها است. شیرزنی که از روستایی در منطقه گیلانغرب کرمانشاه برخاسته و پس از تجربه مقاومت هشت ساله در جنگ تحمیلی، بدون ادعا در همان شهر و دیار خود مانده و به زندگی خود ادامه می‌دهد.

    بر اساس این گزارش ، اقدام شجاعانه فرنگیس نوجوان در برابر سربازان عراقی که به کشتن یک سرباز و به اسارت درآوردن سربازی دیگر انجامید حالا برای بسیاری از گیلانغربی‌ها خاطره‌ای شیرین و غرورآفرین است.

    فرنگیس حیدر پور در روایت خود با مواجهه ناگهانی با سربازان عراقی گفت: در کوچه‌های روستا و در حین برگشت بودیم که من و پدرم با دو سرباز عراقی مواجه شدیم. آن دو نزدیکی چشمه ایستاده بودند. پدرم خشکش زده بود. من ولی تبر را بالا بردم و محکم به سر یکی از سربازان دشمن زدم. خودم هم بهت زده بودم اما چاره دیگری نبود. بلافاصه و قبل از اینکه سرباز دوم عکس العملی نشان دهد سنگی را از زمین برداشتم و بر سر او نیز کوفتم. تا به خودش بیاید. دست و پایش را بستم و اسیرش کردم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی