عصر بازار

عضو هیات مدیره بانک رفاه:

بانک رفاه آمادگی عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی را دارد

عصر اعتبار- عضو هیات مدیره بانک رفاه گفت: بانک رفاه آماده پذیرش عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی کشور و همه امور بانکی و مالی مرتبط با صادرات و واردات است.

بانک رفاه آمادگی عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی را دارد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، فرشید فرخ نژاد با اعلام این مطلب در پانل تخصصی همایش بین المللی سرمایه گذاری در نظام سلامت که با حضور مدیران عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و شرکت های داخلی و خارجی فعال در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی در بعداز ظهر روز اول همایش بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت کشور برگزار شد گفت: بانک رفاه آماده پذیرش عاملیت اجرای طرح های سرمایه گذاری بیمارستانی و دارویی کشور است و هدف اصلی این نشست بحث و تبادل نظر پیرامون چشم انداز سرمایه گذاری در حوزه سلامت در جمهوری اسلامی ایران متعاقب اجرایی شدن برجام است.
    وی با بیان اینکه اجرای برجام و لغو تحریم ها فرصت مغتنمی برای سرمایه گذاری در جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود خاطرنشان ساخت: کشور ایران به لحاظ برخورداری از فرصت های سرمایه گذاری قوی، افقی روشن را در اقتصاد کشور فرا روی خود دارد. جمهوری اسلامی ایران به واسطه داشتن ظرفیت های بالقوه در حوزه سلامت و برخورداری از زیرساخت ها و امکانات مدرن و روزآمد، یکی از قطب های بالقوه جذب توریست در حوزه سلامت در منطقه به شمار می رود و در سال های اخیر نیز دستاوردهای مهمی در زمینه های پزشکی و بیوتکنولوژی تجربه کرده است.
    فرخ نژاد در ادامه با اشاره با حضور موثر بانک رفاه در بیش از 5 دهه گذشته در زمینه پولی و مالی کشور، افزود: در این راستا بانک رفاه کارگران با بیش از 50 سال تجربه بانکی و برخورداری از شبکه شعب گسترده داخلی بالغ بر 1057 شعبه و 12000 پرسنل متخصص و تحصیلکرده به عنوان یکی از قدیمی ترین بانک های تجاری کشور نقش بازوی مالی سازمان تأمین اجتماعی به عنوان قدرتمندترین نهاد عمومی کشور را دارد و همواره تلاش کرده تا نقش مؤثر و فعالی در حوزه سلامت کشور ایفا کند و در راستای این تلاش، بانک رفاه با افتخار از سوی وزارت محترم بهداشت به عنوان بانک سلامت کشور انتخاب شده است.
    عضو هیات هیات مدیره تصریح کرد: بانک رفاه، به عنوان تنها مؤسسه مالی وابسته به سازمان عظیم تأمین اجتماعی و در راستای ایفای رسالت خطیر خود، تمامی خدمات بانکی ریالی و ارزی را در هر دو بخش بانکداری خرد و بانکداری تجاری در تمامی بخش های اقتصادی ارائه می کند و تمرکز این بانک همواره بر ارائه خدمات به طیف وسیعی از مشتریان به ویژه ذینفعان تحت پوشش سازمان است.
    فرخ نژاد در ادامه افزود: این بانک با طراحی سبد خدمات متنوع و طرح های خاص، به ویژه در حوزه تسهیلات بانکی ویژه پزشکان، داروسازان، دندانپزشکان و تمامی افراد فعال در حوزه سلامت، همواره در ایفای رسالت خود به عنوان بانک عامل نظام سلامت کشور کوشا بوده است.
    عضو هیات مدیره خطاب به سرمایه گذاران خارجی اظهار داشت: بانک رفاه این اطمینان خاطر را برای سرمایه گذاران خارجی و بانک های کارگزار طرف قرارداد فراهم می آورد که در زمینه تأمین سرمایه داخلی مورد نیاز اجرای این پروژه ها تمامی اهتمام خود را به کار گرفته و در تحقق این طرح ها مشارکت جدی و فعال داشته و تمامی امور مرتبط با گشایش اعتبارات اسنادی مورد نیاز و در صورت لزوم صدور ضمانتنامه های بانکی را به بهترین و سریعترین روش به انجام رساند.
    فرخ نژاد در خاتمه افزود: در حقیقت هدف این سمینار، هم اندیشی و معرفی فرصت های سرمایه گذاری در حوزه سلامت جمهوری اسلامی ایران بوده و بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت کشور افتخار دارد تا از تمامی سرمایه گذاران خارجی در این حوزه استقبال کند و آمادگی هر گونه همکاری در این زمینه را دارد.
    لازم به ذکر است بانک رفاه در چارچوب اهداف کلان و استراتژیک خود و با هدف حمایت از نظام سلامت کشور، حامی بزرگترین همایش بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت شد.
    این همایش با حضور جمعی از وزرا و فعالان بلند پایه کشور، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بانک رفاه، 70 شرکت سرمایه گذاری خارجی از کشورهای ایتالیا، هلند، فنلاند، سوئد، لهستان، دانمارک، نیوزلند، اتریش، فرانسه، کره جنوبی، ژاپن، ترکیه، آلمان، چین و هلدینگ های داخلی طی روزهای 25 و 26 اردیبهشت ماه سالجاری در محل هتل اسپیناس تهران در حال برگزاری است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی