عصر بازار

نایب رئیس هیات مدیره و معاون بین الملل بانک سرمایه :

تجدید حیات ساختاری بانک در گرو فعالیت های بخش ارزی است

عصر اعتبار- نایب رئیس هیات مدیره و معاون بین الملل بانک سرمایه در نشست روسا و معاونان ارزی شعب بر اهمیت بخش بین الملل در پیشبرد اهداف بانک تاکید نمود.

تجدید حیات ساختاری بانک در گرو فعالیت های بخش ارزی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر باقری، نایب رئیس هیات مدیره و معاون بین الملل این بانک در نشست مدیران ارشد بین الملل بانک سرمایه با روسا و معاونان شعب ارزی که در محل ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد با اشاره به اهمیت بخش بین الملل و ارزی در پیشبرد اهداف کلان بانک اظهار داشت: بانک سرمایه جهت دستیابی به اهداف خود نیازمند همکاری هر دو بخش ارزی و ریالی است و در آینده نزدیک تجدید حیات ساختاری بانک حول محور فعالیت های بخش بین الملل و ارز خواهد بود.

    وی افزود: طی دوران تحریم، نظام بانکداری ایران از فعالیت ها و تغییرات بانکداری روز دنیا عقب ماند که باید این عقب افتادگی جبران گردد و در این زمینه بانکی موفق تر است که بتواند پیش از سایر بانک ها، دانش روز دنیا در این حوزه را کسب کرده و به پرسنل خود منتقل نماید تا با بهره گیری از این دانش و جذب مشتریان بالقوه در زمینه ارز و بین الملل بتواند منافع بیشتری کسب نماید.

    معاون بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت کار گروهی و لزوم همدلی و همزبانی در پیشبرد بهتر امور اشاره کرد و از تیم جدید مدیریتی در حوزه بین الملل بانک نیز درخواست نمود با بررسی های لازم مشکلات موجود را مرتفع کرده تا بانک بتواند به اهداف تعیین شده در بخش بین الملل دست یابد.

    دکتر باقری همچنین با اشاره به مخاطرات موجود در فعالیت های بین المللی از همکاران خواست تا با دقت و در عین حال سرعت به امور مشتریان رسیدگی نمایند تا در نهایت هم مشتریان و هم بانک به منافع خود دست یابند.

    شایان ذکر است در پایان این نشست حکم قائم مقامی معاونت بین الملل به محمدرضا حاج علی اعطا گردید.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی