عصر بازار

غیرقانونی بودن ترددخودروهای تقویت شده

جریمه۶۰تومانی پلاکهای مخدوش

عصر اعتبار- جانشین راهور تهران بزرگ با اشاره به آسیب های تردد خودروهای پرسرعت گفت: تردد خودروهای تقویت شده و با سرعت بسیار زیاد در شهر در سال های اخیر کاهش پیدا کرده است.

جریمه۶۰تومانی پلاکهای مخدوش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از مهر، سرهنگ محمدحسین عابدی گفت: در هنگام شب ترافیک خیابان های شهر بسیار سبک و خلوت است، با نصب دوربین های کنترل سرعت در خیابان های شهر تردد خودروهای تقویت شده بسیار کاهش پیدا کرده است.

    وی با اشاره به گشت نیروهای محسوس و نامحسوس راهنمایی و رانندگی در شهر تهران، افزود: نیروهای راهنمایی و رانندگی به محض مشاهده هرگونه تخلف رانندگی با عاملان برخورد کرده و اعمال قانون می کنند.

    جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در خصوص تردد خودروهای تقویت شده در شهر، گفت: این گونه تردد و رانندگی در شهر کاملا غیرقانونی بوده و راهنمایی و رانندگی همواره به دنبال عاملان این آسیب اجتماعی است.

    جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر این مطلب که گذاشتن طلق بر روی پلاک خودرو ممنوع است، اعلام کرد: در صورت ارتکاب چنین جرمی، راننده متخلف اعمال قانون شده و جریمه 60 هزار تومانی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

    سرهنگ عابدی درخصوص مخدوش بودن شماره پلاک برخی از خودروها و چگونگی برخورد پلیس راهور با آن تصریح کرد: اگر پلیس راهور با خودرویی مواجه شود که شماره پلاک آن مخدوش شده باشد ضمن اعمال قانون و جریمه، خودرو را توقیف کرده و راننده را به مقام قضایی معرفی خواهد کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی