عصر بازار

حمایت بانک ملت از سرمایه گذاری در حوزه سلامت

عصر اعتبار- همایش بین المللی سرمایه گذاری در حوزه سلامت با حضور جمعی از دولتمردان و با حمایت بانک ملت برگزار شد.

حمایت بانک ملت از سرمایه گذاری در حوزه سلامت
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این همایش که علاوه بر مسئولان ارشد کشور و جمعی از سرمایه گذاران کشورهای خارجی در حوزه سلامت حضور داشتند، محمدرضا رضایی پور رئیس اداره کل بین الملل بانک ملت تاکید کرد : بانک ملت به دلیل سابقه درخشان خود در حوزه تامین مالی، تمامی تلاش خود را در جهت تسهیل سرمایه گذاری به ویژه در حوزه سلامت همگانی همگام با شرکای خود در اروپا و آسیا به کار خواهد گرفت.

    بنا بر گزارش روابط عمومی بانک ملت ، وی افزود : این بانک با توجه به تامین مالی بیش از 30 میلیارد یورویی پروژه های ملی در دهه گذشته در حوزه های مختلف از جمله حوزه سلامت، راهکارهایی را به منظور تسهیل سرمایه گذاری خارجی پیش بینی کرده است.

    رضایی پور با بیان اشاره به پتانسیل های زیاد بانک ملت در تامین مالی بخش سلامت با کمک شرکت های زیرمجموعه خود شامل شرکت تامین سرمایه، بیمه ما و بنیاد ملت (در حوزه اجتماعی) تاکید کرد: این بانک می تواند این قابلیت ها را برای تسهیل سرمایه گذاری خارجی و کمک به بخش بهداشت و سلامت کشور به کار گیرد.

    رئیس اداره کل بین الملل بانک ملت خاطرنشان کرد: تلاش های مشترک ما که با این سمینار آغاز شده است، ضمن این که در برگیرنده منافع مشترک خواهد بود این امکان را فراهم می کند تا مشارکت گسترده ای در حوزه سلامت و ارتقای سطح رفاه اجتماعی در کشور صورت پذیرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی