عصر بازار

پیام مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی ، طی پیامی ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

پیام مدیر عامل بانک کشاورزی به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در پی ، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

    به نام پروردگار پویایی

    عزیزان پر تلاش عرصه ارتباطات و روابط عمومی،

    سلام و درود بر شما

    بیست و هفتم اردیبهشت ماه ، روز ملی ارتباطات و روابط عمومی، فرصتی گرانبهاست تا از نیروهای خدوم، زحمتکش و گمنام روابط عمومی قدردانی کنیم.

    مدیران موفق همواره بر اهمیت مدیریت افکار واقف اند و آن را یکی از کارکردهای مهم روابط عمومی در هر سازمان می دانند. روابط عمومی، بازوی توانمند مدیریت در ایجاد تعادل میان محیط درون و بیرون سازمان است به نحوی که علاوه بر نمایش توانمندی ها، داشته ها و تولیدات سازمان، وظیفه انتقال بازخوردها از محیط بیرون سازمان به مدیریت را نیز بر عهده دارد.

    در عصر کنونی ارتباطات، جایگاه روابط عمومی های نوین به گونه ای ممتاز و قدرتمند در سازمان ها پیش بینی شده است چرا که به راستی قلب تپنده هر سازمان و عامل گردش عناصر حیات بخشی چون  شادابی، روزآمدی و انگیزه در سازمان ها ، فعالان عرصه روابط عمومی هستند.

    در شرایط کنونی پسابرجام که چشمان کنجکاو دنیا به کشور عزیزمان ایران دوخته شده است، روابط عمومی ها و اصحاب رسانه و ارتباطات وظیفه خطیری بر دوش دارند تا با انعکاس به هنگام و شایسته موفقیت ها، ارزش ها، پیشرفت ها و هویت این مرز و بوم، تصویر شفاف و فاخری از ایران را به نمایش بگذارند و تبلیغات سوء بد خواهان را خنثی و مشارکت و دوستی جهان را به منظور تعالی و توسعه کشور جلب کنند.

    به نوبه خود از عزیزان زحمتکش حوزه روابط عمومی و ارتباطات تشکر می کنم و از درگاه پروردگار بزرگ، توفیق خدمتگزاری هر چه بیشتر و موفقیت روزافزون برای تمامی فعالان این عرصه مسئلت دارم و امیدوارم مدیران سازمان ها بیش از پیش ، اهمیت و ضرورت نقش کلیدی روابط عمومی ها را دریابند  تا با تعامل و آگاهی در راه تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی هم پیمان با مقام معظم رهبری و دولت بزرگوار تدبیر و امید گام بر داریم.

     

                                                                                             مرتضی شهید زاده

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی