عصر بازار

بیمه ۷۰ میلیون دلاری برای خواننده مشهور پاپ آمریکایی

عصر اعتبار- ماریا کری تا کنون بیش از ۲۰۰ میلیون فروش در سرار دنیا داشته است که او را در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی تاریخ قرار می‌ دهد.

بیمه ۷۰ میلیون دلاری برای خواننده مشهور پاپ آمریکایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از  بیزینس اینشورنس، شکی وجود ندارد که تارهای صوتی "ماریا کری" خواننده مشهور پاپ آمریکا، یکی از گرانترین تارهای صوتی در ایالات متحده آمریکا جهان است و به همین دلیل بیمه کردن آن با رقمی به ارزش 70 میلیون دلار چندان عجیب نیست.

    ماریا اکنون در یکی از تورهای خود به سر می برد و انتظار می رود در آمریکای جنوبی به موفقیت های بیشتری نیز دست یابد. حقیقت آن است در حال حاضر میلیون ها دلار بر روی صحنه در جریان است و اگر اتفاقی برای او بیفتد، خسارت مالی سنگینی به وجود می اید.

    کری سخت نگران آن است که مبادا هنگام اجرای کنسرت کفش‌ های پاشنه‌ بلندش سر بخورد و او دچار سانحه ‌ای ناگوار شود. او به همین خاطر هم پاهای خود و هم تارهای صوتی ‌اش را در مجموع به ارزش 70 میلیون دلار بیمه کرده تا خیالش کاملا راحت باشد.

    در این گزارش آمده است که او تارهای صوتی اش را 35 میلیون دلار و پاهای اش را به همین مقدار بیمه کرده است. منابع آگاه می گویند که حق بیمه ماهانه چنین بیمه نامه ای بسیار زیاد است و ماهی صدها دلار می رسد اما با توجه به ارزش ماریا،‌ پرداخت چنین رقمی کاملا منطقی به نظر می رسد.

    "ماریا کری" خواننده، ترانه ‌سرا، بازیگر، تولید کننده و نیکوکار اهل آمریکا است. کری که در "لانگ آیلند" نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، با انتشار یک آلبوم استودیوی به نام خودش، "ماریا کری" در سال 1990 به شهرت رسید. این آلبوم موفق به کسب جایزهٔ "مولتی‌ پلاتینیوم" شد و تک ‌آهنگ‌های آن توانستند در چهار بار پیاپی در جدول 100 آهنگ داغ بیلبورد قرار بگیرند.

    ماریا کری تا کنون بیش از 200 میلیون فروش در سرار دنیا داشته است که او را در فهرست پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی تاریخ قرار می‌ دهد.

    طبق گزارش های منتشر شده، در سال 2012 ماریا کری در فهرست «100 زن برتر موسیقی» شبکه "وی‌اچ‌ وان" در رتبه دوم قرار گرفت. او تا کنون پنج جایزه گرمی، 17 جایزه موسیقی جهان، 31 جایزه موسیقی بیلبورد و 11 جایزه موسیقی آمریکا را از آن خود کرده ‌است.

    کری که در کتاب رکوردهای جهانی گینس عنوان «برترین خواننده زن» را از آن خود کرده، به‌ خاطر صدای پنج اکتاو خود مشهور است. او قبل از کشف صدایش به عنوان آرایشگر در یک آریشگاه کار می ‌کرد و پیش از آن نیز پیشخدمت در رستوران بود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی