عصر بازار

دریافت مجوز فعالیت در مناطق آزاد برای شعب بانک قوامین

عصر اعتبار- بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مجوز فعالیت در مناطق آزاد را برای ۱۴ شعبه بانک قوامین مستقر در مناطق آزاد صادر کرد.

دریافت مجوز فعالیت در مناطق آزاد برای شعب بانک قوامین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، جعفر اسدی رئیس اداره امور شعب بانک قوامین با اعلام این خبر گفت: از 14 شعبه بانک قوامین مستقر در مناطق آزاد ، منطقه آزاد کیش با دارا بودن 4 شعبه ،  مناطق آزاد اروند و ماکو هرکدام با 3 شعبه و مناطق آزاد  قشم ، انزلی ، جلفا و چابهار هریک با در اختیار داشتن یک شعبه در این مناطق از این پس در خدمت بازرگانان و فعالان اقتصادی قرار می گیرند.
    وی با اشاره به اینکه اخذ مجوز فعالیت اختصاصی برای شعب مناطق آزاد از طرف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران بستر مناسبی را برای ارائه خدمت به بازرگانان و فعالان اقتصادی فراهم می کند ، افزود: اخذ این مجوز مزایایی را برای بانک نیز به همراه دارد.
    لازم به ذکر است ؛ در شرایطی که در دوران پسابرجام بسیاری از بانک ها در عرصه  بین المللی در پی دریافت مجوز برای فعالیت در این مناطق هستند، بانک قوامین موفق به دریافت این مجوز شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی