عصر بازار

فرش قرمز بانک حکمت ایرانیان برای صنعت سلامت کشور

عصر اعتبار- بانک حکمت ایرانیان در راستای تعالی صنعت سلامت کشور از بزرگترین رویداد بین المللی تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و خدمات سلامت تحت عنوان ایران هلث حمایت کرد.

فرش قرمز بانک حکمت ایرانیان برای صنعت سلامت کشور
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث با حضور وزیر بهداشت و درمان ، مسئولان انجمن صنفی تولید کنندگان و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی کشور و تنی چند از معاونان و مدیران بانک حکمت صبح امروز (26 اردیبهشت ) بطور رسمی آغاز به کار کرد .

    در این نمایشگاه بانک حکمت با عرضه خدمات نوین بانکی خود از جمله ارائه کلیه خدمات مربوط به اموربین الملل و معرفی اولین شبکه اجتماعی کسب و کار در ایران با برند تجاری دیدی بود ، چشم اندازی روشن در سایه بهبود روابط تجاری و بازرگانی ایران و جهان را برای شرکتهای داخلی و خارجی حاضر در نمایشگاه ترسیم نمود .

    بر اساس این گزارش ، دکتر محمود بیگلر مدیرکل تجهیزات وزارت بهداشت و درمان به همراه دکتر سلمانزاده ریاست ستاد برگزاری ایران هلث با حضور در غرفه بانک حکمت ، بر استفاده هرچه بهتر از ظرفیتهای ارزی این بانک در تسهیل امور بانکی بین الملل شرکتهای فعال در عرصه صنعت سلامت کشور تاکید کرد .

    گفتنی است ، بیش از ششصد شرکت داخلی و خارجی در حوزه تجهیزات و لوازم پزشکی از کشورهایی چون ایتالیا ، آلمان ، چین ، ژاپن ، کره جنوبی و ... در این دوره از نمایشگاه ایران هلث حضور یافته اند .

    لازم به ذکر است  غرفه بانک حکمت ایرانیان در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ، سالن 18 ، غرفه 30 آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان محترم می باشد . نوزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران هلث از 26 تا 29 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در حال برگزاری است .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی