عصر بازار

به مناسبت روز جهانی ارتباطات

فراخوان دومین جشنواره "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین" آغاز شد

عصر اعتبار- پس از برگزاری موفق نخستین جشنواره تخصصی رسانه‌ای "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین"، این بانک دومین جشنواره را برگزار می‌کند.

فراخوان دومین جشنواره "نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین" آغاز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، نخستین بانک خصوصی کشور با برگزاری این جشنواره در سال گذشته صنعت بانکداری و به ویژه خود را در معرض نقد منصفانه و حرفه‌ای صاحب نظران و خبرنگاران قرار داد که آثار برگزیده آن جشنواره در روزهای پایانی سال گذشته با حضور دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و جمعی از استادان و فعالان عرصه رسانه معرفی شدند و پدیدآورندگان آثار مورد قدردانی قرار گرفتند.
    در پی استقبال فعالان عرصه رسانه از جشنواره اول، دومین جشنواره نقد صنعت بانکداری - با محوریت بانک اقتصادنوین از اول خرداد ماه سال جاری آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه خواهد داشت.
    این جشنواره نیز در سه گروه رسانه‌ای شامل رسانه‌های مکتوب (روزنامه‌ها، هفته‌نامه‌ها و مجلات اقتصادی و غیر اقتصادی)، رسانه‌های مجازی (سایت‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های تخصصی) و رسانه‌های دیداری و شنیداری (تلویزیون و رادیو) برگزار می‌شود و آثار منتشر شده در این گروه‌ها، حایز شرایط حضور در جشنواره خواهد بود ضمن اینکه در دومین جشنواره آثار طراحی و کاریکاتور مرتبط با موضوعات شش‌گانه نیز پذیرفته و داوری خواهد شد.
    نقش نظام بانکی در توسعه اقتصادی کشور با تاکید بر بخش‌های تولیدی در چارچوب اقتصاد مقاومتی، نقش نظام بانکی در بازار سرمایه، نقش نظام بانکی در توسعه خدمات نوین و مشتری محوری در فضای رقابتی، نقش نظام بانکی در حوزه فرهنگی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی، بررسی آثار سیاست‌ها، قوانین و متغیرهای بیرونی بر عملکرد نظام بانکی و فضای کسب و کار، نقش نظام بانکی در عرصه بین‌الملل و توسعه ارتباطات بانکی و تسهیل جذب سرمایه‌گذاران خارجی شش موضوع اصلی جشنواره دوم نقد صنعت بانکداری- با محوریت بانک اقتصادنوین است.
    گفتنی است در آثار ارسالی، مقالات و نقدهای مرتبط با بانک اقتصادنوین، در اولویت بررسی‌ها و انتخاب قرار خواهند گرفت. دریافت آثار جشنواره از اول خرداد ماه تا پایان آبان ماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو