عصر بازار

صندوق امانات بانک پارسیان درشعبه عدل قزوین افتتاح شد

عصر اعتبار- صندوق امانات بانک پارسیان شعبه عدل قزوین با حضور رییس حوزه ۵۴ کرج، روسای شعب شهر قزوین، ریاست مجتمع بیمه پارسیان، نماینده شرکت تجارت الکترونیک پارسیان وتعدادی از مشتریان،کسبه و تجار راه اندازی و مورد بهره برداری قرارگرفت.

صندوق امانات بانک پارسیان درشعبه عدل قزوین افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، صندوق امانات شعبه عدل قزوین که اولین صندوق امانات بانک پارسیان در این استان با ظرفیت1300 صندوق ( مشتمل بر 200 عدد بزرگ 200 عدد متوسط و900 عدد کوچک) است که مجهز به سیستم های پیشرفته ایمنی ضد آتش سوزی و ضد سرقت می باشند . مشتریان محترم بانک می‌توانند اسناد، اوراق و اشیای ارزشمند خود را که نگهداری آنها در خارج از بانک با خطرات احتمالی از مواجه اند ، با آسودگی خاطر و امنیت کامل در این صندوق‌ها نگهداری نمایند.
    افزون بر شعبه عدل قزوین ، دیگر شعب  بانک پارسیان در شهرهای تهران ، گرگان ، کازرون ، شیراز ، آمل ، کرمانشاه، اردبیل و تبریز نیز دارای صندوق امانات می باشند .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی