عصر بازار

دکتر رضایی مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر:

مدیریت برنامه ریزی و تحول مغز سازمان است

عصر اعتبار- نشست مشترک مدیران و کارشناسان مدیریت برنامه ریزی و تحول با دکتر رضایی، قائم مقام محترم مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران حوزه مرکزی ، با محوریت ارائه گزارش عملکرد سال گذشته و برنامه های سال ۹۵ این مدیریت، امروز دوشنبه برگزار شد.

مدیریت برنامه ریزی و تحول مغز سازمان است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصراعتبار»، دکتر رضایی با بیان این مطلب که برنامه ریزی مغز سازمان است گفت : مدیران و کارشناسان حوزه برنامه ریزی و تحول باید بر تمام فرآیندهای واحدهای مختلف سازمان مسلط باشند .

    مدیرعامل موسسه اعتبار کوثر افزود : با توجه به راهبردی بودن فعالیت مدیریت برنامه ریزی و تحول در روندهای توسعه ای موسسه ، به کار گیری نیروهای متخصص و حرفه ای جهت تدوین فرآیندها ، دستورالعمل ها و ابلاغیه ها در اولویت می باشد.

    دکتر رضایی تصریح کرد : نظارت و کنترل های داخلی ابزاری است که می توانداثر بخشی فرآیندها و دستورالعمل ها را در تمامی سطوح از ستاد تا صف در اختیار مدیران به منظور برنامه ریزی صحیح و مدیریت بحران قرار دهد. 

    نایب رئیس هیئت مدیره موسسه اعتباری کوثر گفت : فرهنگ سازمانی باید از برنامه ریزی و تحول ریشه بگیرد و این بخش در اشاعه اهداف و سیاست های بلند مدت و کوتاه مدت سازمان تاثیر بسزایی دارد.

     

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی