عصر بازار

در پیام تبریک وزیر بهداشت به رئیس کل بیمه مرکزی؛

امیدوارم بار دیگر شاهد شکوفایی و تحول مورد نیاز در صنعت بیمه کشور باشیم

عصر اعتبار- «سید حسن قاضی زاده هاشمی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی ضمن تبریک انتصاب «عبدالناصر همتی» به سمت رئیس کل بیمه مرکزی، گفت: امیدوارم بار دیگر شاهد شکوفایی و تحول مورد نیاز در صنعت بیمه کشور باشیم.

امیدوارم بار دیگر شاهد شکوفایی و تحول مورد نیاز در صنعت بیمه کشور باشیم
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، در متن این پیام وزیر بهداشت آمده است: حمایت قاطع هیئت دولت از انتصاب جناب­عالی به سمت رئیس­کل بیمه مرکزی ایران را صمیمانه تبریک عرض می­نمایم. امیدوارم به پشتوانه سال­ها سابقه درخشان و موفق مدیریتی در عرصه بیمه و نظام بانکی و نگاه جامعی که به اقتصاد کلان کشور دارید، بار دیگر شاهد شکوفایی و تحول مورد نیاز در صنعت بیمه کشور باشیم.
    به یقین در سایه تجربه طولانی و دانش فنی شما در این حوزه و احترام ویژه­ای که اهالی صنعت بیمه برای جناب­عالی قائل هستند، می­توان به توسعه صنعت بیمه بیش از پیش امید بست که نتیجه­اش گسترش، آرامش و آسایش مردم خواهد بود.
    «علی طیب نیا» وزیر امور اقتصاد و دارایی در حکمی «عبدالناصر همتی» را به استناد مصوبه هیات وزیران به سمت رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد. همتی پیش از این مدیرعاملی بانک ملی ایران را برعهده داشت.
    بر پایه ماده 19 اساسنامه بیمه مرکزی، رئیس کل بیمه مرکزی ایران و قائم مقام او به پیشنهاد وزیر امور اقتصادی و دارایی و تصویب هیات وزیران و معاونان بیمه مرکزی ایران به پیشنهاد رئیس کل بیمه مرکزی ایران و موافقت وزیر امور اقتصادی و دارایی به موجب تصویبنامه هیات وزیران منصوب می شوند.
    براساس ماده 20 اساسنامه، رئیس کل و قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی ایران برای مدت چهار سال منصوب می شوند و انتصاب دوباره آنان بلامانع است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو