عصر بازار

جام قهرمانی لیگ برترفوتبال در بانک ملی ایران

بانک ملی ایران از قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قدردانی کرد

عصر اعتبار- آیین سپاس و قدردانی از تیم فوتبال استقلال خوزستان، قهرمان پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با حضور بازیکنان، مربیان و مدیران این تیم به میزبانی بانک ملی ایران در سالن حافظ ادارات مرکزی این بانک برگزار شد.

بانک ملی ایران از قهرمان پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال قدردانی کرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در این مراسم که حسین زاده سرپرست بانک و جمعی از مسئولان و همکاران بانکی نیز حضور داشتند، دکتر همتی مدیرعامل سابق بانک اظهار داشت: خیلی خوشحالم که در جمع بازیکنان باشگاه افتخارآفرین استقلال خوزستان هستم و از طرف خودم و تمامی کارکنان بانک ملی ایران این موفقیت بزرگ را به تمامی مدیران، بازیکنان و دست اندرکاران تیم تبریک می گویم. افتخاری که شما آفریدید فوتبال کشور را چند پله ارتقا داد و با این پیروزی نام خوزستان را که قهرمان دوران دفاع مقدس بود، مجدداً زنده کردید.
    وی ادامه داد: ما نیز به شما افتخار می کنیم، چرا که نام بانک ملی ایران را بر سینه داشتید. در واقع در موفقیت استقلال خوزستان نه فقط بازیکنان آن، بلکه تمامی مسئولان و دست اندرکاران و حتی کارکنان خدماتی آن نیز نقش داشتند، چرا که هماهنگی تمامی عوامل یک مجموعه باعث می شود تا آن تیم به موفقیت دست یابد و باید از مدیرعامل گرفته تا تمامی رده های باشگاه مورد تقدیر قرار گیرند.
    حسین زاده سرپرست بانک نیز در این مراسم ضمن تبریک به همه عوامل تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: یکی از یادگارهای با ارزش دکتر همتی در بانک ملی ایران حمایت از تیم فوتبال استقلال خوزستان است که نتیجه این حمایت باعث افتخارآفرینی برای بانک ملی ایران و کشور بود.
    وی افزود: قهرمانی تیم شما نه فقط مردم خوزستان بلکه خانواده بانک ملی ایران را خوشحال کرد.
    حسین زاده با اشاره به فعالیت های ورزشی بانک ملی ایران ادامه داد: شما به نمایندگی از کشور جمهوری اسلامی ایران در آینده ای نزدیک باید با کشورهای دیگر در آسیا مسابقه بدهید و در واقع اینجا پای آبروی مملکت در میان است و ما هم وظیفه داریم از شما حمایت کنیم تا بتوانید نماینده شایسته و لایقی برای کشور باشید.
    در این مراسم نعمتی نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان طی سخنانی اظهار داشت: باشگاه استقلال خوزستان به منظور پرورش نسل نوجوان و جوان استان و هدایت آنها به سمت ورزش و زندگی سالم تاسیس شد. معدل سنی بازیکنان این تیم 23 سال است و در گروه پایه نیز قهرمان کشور هستیم.
    وی افزود: با توجه به حضور این تیم در بازی های آسیایی نیازمند حمایت های ملی، از جمله حمایت بانک ملی ایران هستیم تا بتوانیم در بازی های آسیایی و همچنین فوتبال ایران حضوری موفق داشته باشیم، چرا که بعد از این انتظارات از تیم استقلال خوزستان بسیار بالاست و در کانون توجه مردم هستیم.
    محمودی سرپرست و رئیس گروه ملی فولاد ایران نیز گفت: ما همواره بانک ملی ایران را یاور و همراه خود می دانیم و این جام را به مدیران و کارکنان بانک ملی ایران تقدیم می کنیم و امیدواریم که مدیران بانک ملی ایران نیز با حمایت های خود ما را در رسیدن به موفقیت های بیشتر یاری دهند.
    عبداله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان نیز ضمن ابراز خوشحالی و خرسندی از حضور خود و بازیکنان تیم در جمع مدیران و کارکنان بانک ملی ایران گفت: بانک ملی ایران پشتوانه محکمی برای ما بود تا ما بتوانیم به موفقیت بزرگی که همان رسیدن به جام فوتبال برتر ایران است دست پیدا کنیم.
    ویسی اضافه کرد: خدا را شاکریم که لطف خود را شامل حال ما کرد و اتفاقات زیبایی برای ما رقم زد و امیدواریم که با کمک های بانک ملی ایران و تداوم آنها، ما نیز بتوانیم به موفقیت های خود ادامه بدهیم.
    در پایان این مراسم با حضور دکتر همتی، حسین زاده و میرآخوری بازیکن سابق تیم ملی و بازنشسته بانک ملی ایران از محمودی سرپرست و رئیس هیأت مدیره گروه ملی فولاد ایران، نعمتی نژاد مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، ویسی سرمربی تیم و روشنایی سرپرست تیم به نمایندگی از تیم استقلال خوزستان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
    از طرف باشگاه استقلال خوزستان نیز یک توپ و دو پیراهن با امضای بازیکنان این تیم به مدیران بانک ملی ایران هدیه داده شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی