عصر بازار

بیل کلینتون چقدر از سخنرانی‌هایش پول در می‌آورد؟

عصر اعتبار- وبسایت خبری پولیتیکو در مطلب اخیر خود فاش کرد بیل کلینتون عمده درآمدش از طریق سخنرانی هایش را صرف کمپین انتخاباتی همسرش کرده است.

بیل کلینتون چقدر از سخنرانی‌هایش پول در می‌آورد؟
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، بیل کلینتون رئیس جمهور سابق ایالات متحده و همسر هیلاری کلینتون نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2016، سال گذشته از طریق سخنرانی هایش در محافل مختلف 5 میلیون دلار کسب درآمد داشته است و شب گذشته بر اساس اسناد افشا شده از منابع مالی همسرش، به نظر می رسد او 2.7 میلیون دلار به کمپین انتخاباتی او کمک کرده است.

    درست چهار روز بعد از سخنرانی وزیر امور خارجه سابق در آوریل سال 2015 که اعلام کرد او دومین گزینه قدرتمند برای راهیابی به کاخ سفید است، کلینتون برای یک سخنرانی در مقابل شرکت اوراکل در کالیفرنیا، 300 هزار دلار دریافت کرد.

    سخنرانی های سودآور کلینتون ها به عنوان یکی از مشکلات اصلی دیگر دموکرات های پیشتاز در انتخابات به شمار می رود. هیلاری کلینتون از انتشار متن سخنرانی های خود در وال استریت خودداری کرده است. در مقابل، اسناد افشا شده از درآمد خانواده کلینتون نشان می دهد هیلاری از طریق چاپ و فروش کتاب "انتخاب های دشوار" 5 میلیون دلار کسب درآمد کرده است. و چیزی حدود 15 تا 50 هزار هم از حق امتیاز کتاب "تارخ زندگی" درآمد داشته است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی