عصر بازار

معاون دهیاری های سازمان شهرداری های کشور:

حضور مویرگی پست بانکم ایران فرصت های شغلی مناسبی ایجاد کرده است

عصر اعتبار- محسن کوشش تبار معاون دهیاری های سازمان شهرداری های کشور در گردهمائی پست بانک ایران و توسعه روستائی گفت: حضور مویرگی این بانک فرصت های شغلی مناسبی را در سطح کشور ایجاد کرده است.

حضور مویرگی پست بانکم ایران فرصت های شغلی مناسبی ایجاد کرده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، وی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و بیان مطلب فوق و با اشاره به تحولات خدمات سخاوتمندی نظام در راستای کاهش فاصله شاخص های رفاه عمومی بین شهر و روستاها اظهارداشت: جلوگیری از مهاجرت معکوس روستائیان، حاشیه نشینی، تمایل به سرمایه گذاری در روستاها، یکسان سازی شاخص درآمد و هزینه بین روستاهای کشور همه از مواردی است که درراستای تفاهم نامه منعقده با این بانک باید در روستاها نهادینه شود.
    وی با اشاره به همکاری و تعامل پست بانک و سازمان شهرداری ها و دهیاری‌ها تاکید کرد: پائین بودن نرخ بهره در بخش کشاورزی، نرخ پائین سرمایه گذاری، عدم سودآوری برخی از مشاغل روستایی و عدم ایجاد مشاغل جایگزین در حوزه روستایی و تغییر و تحول در نگرش توجیه اقتصادی در روستاها مهمترین دغدغه دهیاری ها می باشد که باید با توجه به نگاه رهبری و نگاه دولت و با بهره مندی از نگرش اقتصاد مقاومتی، روش ها و ابزارهای نوین مالی را بکار برده تا زمینه‌ساز تحول در روستاها بشویم.
    کوشش تبار در ادامه اظهار داشت: براساس دستور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، ‌ملزم به اجرای قانون و التزام اجرای آن درسطح روستاها هستیم که پست بانک در راستای این تفاهم نامه باید فضای تسهیلاتی در روستاها را برقرار کند.
    معاون دهیاری‌های سازمان شهرداری های کشور عنوان کرد: همکاری با گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور و حضور مویرگی آن در روستاها باید بتوانیم با اعتماد آفرینی، سطح انتظارات روستائیان را بعنوان خادمان دولت با اشتیاق و براساس رسالت خود دنبال کرده تا میزان رضایتمندی اقشار آسیب پذیر بیشتر شود.
    وی تصریح کرد: نگاه غیرانتفاعی و کمک به خودکفائی در روستاها توسط پست بانک ایران با ارائه خدمات خرده بانکداری و اعطای تسهیلات کم بهره به روستاها، قطعاْ اشتغال‌زایی را در این مناطق فراهم می‌سازد.
    کوشش تبار گفت: در حال حاضر پست بانک ایران در 407 شهرستان از 428 شهرستان کشور حضور دارد که دستگاه‌های اجرایی مرتبط به روستاها خواستار پوشش دهی تمامی شهرستانها در قالب چارچوب قانونی یکسان هستند.
    معاون دهیاری های سازمان شهرداری های کشور در پایان تاکید کرد: توزیع کمی و کیفی خدمات مالی یکسان، اعطای تسهیلات جهت تامین مالی پروژه های درآمدزا برای دهیاری ها، ایجاد فرصت‌های شغلی در حوزه IT با توجه به حضور مویرگی از جمله عواملی است که وزارت کشور در راستای رضایتمندی ذیحقان و اقشار آسیب‌پذیر جامعه در راستای این تفاهم‌نامه از پست بانک انتظار دارد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی