عصر بازار

با سفر وزیر کار به سنگاپور؛

مذاکرات توسعه روابط تجاری ایران-سنگاپور کلید خورد

عصر اعتبار- وزیر کار به منظور توسعه همکاری اقتصادی و تجاری و گفتگو با مقامات دولتی امروز به سنگاپور رفت که احتمال امضای دو تفاهم تجاری و پتروشیمی در این سفر وجود دارد.

مذاکرات توسعه روابط تجاری ایران-سنگاپور کلید خورد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه یک هیات اقتصادی و به منظور توسعه همکاری‌های دو جانبه تجاری و اقتصادی امروز وارد سنگاپور شد.

    وزیر کار در این سفر سه روزه با تعدادی از وزیران و مقامات بلندپایه دولتی و بخش خصوصی این کشور آسیایی برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات دوجانبه دیدار و گفتگو خواهد کرد.

    ربیعی به دعوت «اس. ایسواران» وزیر صنعت و تجارت سنگاپور که اسفند ماه سال گذشته در صدر یک هیات بزرگ اقتصادی به تهران سفر کرد از این کشور جنوب شرق آسیا دیدن می کند.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران و هیات همراه قرار است علاوه بر وزیر صنعت و تجارت، با معاون اجرایی نخست وزیر، وزیر امور خارجه و وزیر نیروی انسانی سنگاپور دیدار و رایزنی کند.

    دیدار و مذاکره با «چان وان سینگ» دبیر کل کنگره ملی تجارت سنگاپور و سخنرانی در همایش «فرصت‌های تجارت و سرمایه گذاری در ایران» با حضور ده‌ها شرکت سنگاپوری از دیگر برنامه‌های هیات بلندپایه ایران در سنگاپور است.

    همزمان با دیدار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایران از  کشور سنگاپور تفاهم نامه‌ای بین دو کشور در زمینه همکاری‌های تجاری و پتروشیمی امضا می‌شود.

    از سوی دیگر هیات بلندپایه همراه وزیر تعاون، کار ور فاه اجتماعی نیز به طور جداگانه با مدیران برخی از بنگاه های بزرگ خصوصی سنگاپور رایزنی‌هایی انجام داده و تفاهم نامه هایی بین دو طرف امضا می شود.

    تعدادی از مدیران صندوق ها و هلدینگ های سرمایه گذاری و اقتصادی و رئیس و دبیرکل اتاق بازرگانی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این سفر همراهی می کنند.

    هیات ایرانی قرار است در این سفر سه روزه از مراکز بزرگ صنعتی و تجاری سنگاپور از جمله بندر بزرگ این کشور که جزو سه بندر بزرگ جهان بوده، منطقه بزرگ «جورونگ» مرکز اصلی تاسیسات نفت، گاز، پتروشیمی و پالایشگاهی سنگاپور و مراکز تامین اجتماعی و صندوق های رفاهی کارگری بازدید کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی