عصر بازار

تفاهم یک شرکت سنگاپوری با صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی برای اجرای طرح های مشترک

عصر اعتبار- مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور روز چهارشنبه از تفاهم با یک شرکت سنگاپوری برای تاسیس شرکتی مشترک برای ساخت هتل، فرودگاه، مترو و بیمارستان در کشور خبر داد.

تفاهم یک شرکت سنگاپوری با صندوق بازنشستگی و تامین اجتماعی برای اجرای طرح های مشترک
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایرنا، 'محمود اسلامیان' مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور پس از دیدار هیات ایرانی با 'شهزاد نسیم' مدیرعامل شرکت گماینهارت' سنگاپور، در گفت وگویی اعلام کرد با این شرکت تفاهم شد با مجموعه ای از تامین اجتماعی و صندوق بازنشستگی کشور شرکتی مشترک ایجاد شود.
    وی کار این شرکت مشترک را طراحی و اجرای طرح های فرودگاهی، مترو، بیمارستان و هتل سازی و پروژه های ساختمانی و انتقال دانش فنی به کشور در کارهای مشترک اعلام کرد.
    وی با اشاره به استقبال خوب شرکت های سنگاپوری از هیات ایرانی، گفت که با اجرای برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) این امکان اکنون وجود دارد تا بتوان این طرح های عمرانی و توسعه ای را با فاینانس انجام داد.
    مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت که تضمین بخشی از این فاینانس را مجموعه های تامین اجتماعی و این صندوق انجام می دهند و بخشی دیگر نیز به تضمین دولتی نیاز دارد.
    وی با اشاره به مجموعه ایرانگردی و جهانگردی صندوق بازنشستگی کشور و فعالیت 60 مرکز آن در ایران، گفت که تفاهم هایی برای ارتقای بهره بری از این مجموعه ها و ساخت وساز در نقاطی که سرمایه پذیر بوده و توجیه اقتصادی دارد با شرکت سنگاپوری انجام شد.
    'شهزاد نسیم' مدیرعامل شرکت گماینهارت' سنگاپور نیز نشست روز چهارشنبه با مقامات کشورمان را مثبت ارزیابی کرد و گفت که ایران دارای ظرفیت بالایی است و به این دلیل دفتر خود را در تهران راه اندازی می کند.
    وی گفت که این شرکت سنگاپوری که پروژه هایی به ارزش 20 میلیارد دلار در سال در جهان اجرا می کند، در دو زمینه طراحی، ساخت و اجرای پروژه و سرمایه گذاری مشترک در ایران فعالیت خواهد کرد.
    مدیر عامل شرکت سنگاپوری، گفت که این شرکت با شرکت های بزرگ بین المللی نیز همکاری دارد و در صورت لزوم علاوه بر انتقال تجربیات خود، تجربیات این شرکت ها را وارد کشورمان می کند.
    وی همچنین اعلام کرد بعد از ماه مبارک رمضان با سفر به تهران دفتر شرکت را تاسیس و به محض امضای توافقنامه، اجرای طرح ها آغاز می شود.
    'شهزاد نسیم' گفت که پس از لغو تحریم ها، شرکت های بسیاری آمادگی خود را برای حضور در طرح های ایران اعلام کرده اند و پیشنهاد داد طرف های ایرانی با شرکت هایی کار کنند که بدنبال همکاری های بلندمدت هستند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی