عصر بازار

قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور:

تسهیلات ارزان قیمت به طرح های درآمدزای حوزه شهری پرداخت می شود

عصر اعتبار- قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به طرح های درآمدزا درحوزه شهری تا سقف حدود ۵۰۰ میلیارد ریال با کارمزد چهار درصد خبر داد.

تسهیلات ارزان قیمت به طرح های درآمدزای حوزه شهری پرداخت می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، خلیل راحتی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بلوار ولایت جنوبی شهر آمل گفت: این تسهیلات در راستای تدوین اقدامات اولویت دار سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در سال جاری با هدف افزایش منابع درآمد پایدار در شهرداری ها پرداخت می شود.
    وی افزود : همچنین برای تحقق هدف توسعه سرمایه گذاری و افزایش درآمدهای پایدار در شهرداری های کشور ، جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهرداری ها به میزان یکصد هزار میلیارد ریال در سال جاری هدف گذاری و اولویت بندی شده است.
    قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : به همین منظور توسعه سرمایه گذاری در شهرداری ها از طریق انتشار اوراق مشارکت توسط شهرداری ها تا سقف 70 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.

    ** احیای بافت های تاریخی
    راحتی همچنین در پاسخ به این سئوال ایرنا که برنامه سازمان شهرداری های کشور برای احیای بافت های تاریخی در شهرها چیست ؟ ، گفت : در سال جاری 100 طرح احیای بافت های ارزشمند تاریخی و گردشگری شهری و توسعه زیرساخت های گردشگری در 100 روستا هدف گذاری شده است و به اجرا در خواهد آمد.
    وی افزود : با راه اندازی انجمن های خیرین ، این انجمن ها در اجرای پروژه های شهری و روستایی کمک خواهند کرد.

    ** تشکیل یکهزار دهیاری جدید
    قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور همچنین از افزایش حدود یکهزار دهیاری جدید در روستاهای کشور خبر داد و گفت: تا پایان سال 95 تعداد روستاهای دارای دهیاری کشور از 32 هزار و 500 به 33 هزار و 500 دهیاری افزایش خواهد یافت.
    وی اضافه کرد: مازندران از نظر راه اندازی تعداد دهیاری ها در کشور در ردیف استان های برتر و پیشرو قرار دارد.
    قائم مقام سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور به همراه معاون عمرانی استاندار مازندران ، رییس شورای اسلامی شهر ، شهردار و مدیران عامل سازمان عمران و پسماند شهرداری آمل از روند اجرای بلوار جدید ولایت جنوبی آمل به عنوان بزرگترین طرح درون شهری سال 95 شهرداری آمل بازدید کرد.
    بلوار ولایت جنوبی به طول سه هزار و 300 متر ، خیابان فجر 26 در بلوار شیخ فضل الله نوری را به خیابان آفتاب 74 در بلوار مدرس که مسیرمنتهی خروجی شهر آمل به جاده هراز است، متصل می کند.
    هزینه تملک و اجرای این بلوار حدود 350 میلیارد ریال است که تملک آن را سازمان بهسازی و نوسازی و اجرایش را هم سازمان عمران شهرداری آمل انجام می دهد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی