عصر بازار

در دیدار با وزیر اقتصاد مطرح شد

پای‌بندی بانک توسعه اسلامی در قبال تعهدات به ایران

عصر اعتبار- احمد محمد علی رئیس پیشین بانک توسعه اسلامی در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، بر پایبندی این بانک به تعهدات خود در قبال ایران تاکید کرد.

پای‌بندی بانک توسعه اسلامی در قبال تعهدات به ایران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از شادا،  احمد محمد علی رئیس پیشین بانک توسعه اسلامی در دیدار با وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان، بر پایبندی این بانک به تعهدات خود در قبال ایران تاکید کرد.

    علی طیب نیا طی سخنانی در این دیدار که در حاشیه چهل و یکمین اجلاسیه بانک توسعه اسلامی انجام شد، با تشکر از زحمات و خدمات محمد علی در ایام تصدی ریاست این بانک، وی را سمبل دوستی و صداقت در امت اسلامی خواند.

    وی همچنین "بندر حجار"رئیس جدید بانک توسعه اسلامی را شخصیتی علمی و دارای خدمات و مطالعات ارزشمندو عمیق در زمینه تامین مالی و اقتصاد اسلامی خواند و پیش بینی کرد، در دوره جدید، جمهوری اسلامی ایران و بانک مذکور، همکاری خوب و موفقی با یکدیگر داشته باشند.

    طیب نیا در ادامه با بیان اینکه تحریم های بیمه ای و بانکی ایران برداشته شده است، گفت: هر چند نگرانی هایی از سوی برخی بانک های اروپایی برای همکاری با ایران وجود دارد، ولی این نگرانی ها در حال رفع است و آمریکا هم اطمینان لازم را به بانک ها و بیمه های اروپایی در این خصوص داده است.

    وی با یادآوری اینکه در حال حاضر، خوشبختانه سرعت جذب منابع از سوی بخش خصوصی در ایران در وضعیت خوبی قرار دارد، افزود: ما انتظار داریم وعده بانک توسعه اسلامی برای تامین مالی 3 میلیارد دلاری هر چه سریع تر تحقق یابد.

    این گزارش حاکی است، احمد محمد علی رئیس پیشین بانک توسعه اسلامی نیز طی سخنانی در این دیدار، با تشکر از ادب، مهربانی و احساسات مثبت وزیر اقتصاد و مجموعه دولت جمهوری اسلامی نسبت به خود و مجموعه بانک توسعه اسلامی، بندرحجار ریاست جدید این بانک را یک مدیر موفق و دارایی ارزشمند برای این بانک و کشورهای عضو خواند.

    وی تصریح کرد: بانک توسعه اسلامی کاملا به تعهدات خود در خصوص ایران پایبند است و حتما انتظارات شما برآورده خواهد شد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو