عصر بازار

ساختمان شعبه قشم بانک ایران زمین به محل جدید انتقال یافت

عصر اعتبار- ساختمان شعبه قشم بانک ایران زمین به منظور دسترسی مناسب تر و در راستای اصل مشتری مداری به محل جدید انتقال یافت.

ساختمان شعبه قشم بانک ایران زمین به محل جدید انتقال یافت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، ساختمان جدید شعبه قشم با حضور مدیریت و معاون استان، تعدادی از کسبه، مشتریان و مسئولین بانکها افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
    در این مراسم مدیر استان ضمن عرض خیرمقدم به مدعوین گفت: افتتاح ساختمان جدید شعبه قشم برای رفاه حال شهروندان و مشتریان گرامی است که بتوانیم در فضای مناسب و با امکانات بهتر خدمات شایسته ای ارائه نمائیم.
    ایشان در ادامه افزود: حمایت و مشارکت مشتریان گرامی می تواند ما را در جهت ایفای نقش خود و برآوردن نیازهای شهروندان توانمندتر سازد، و امیدواریم درساختمان جدید بتوانیم بیشتر و بهتر از گذشته درخدمت مشتریان و شهروندان گرامی باشیم.
    شعبه قشم کد 2412 که پیش از این در شهرستان قشم، خیابان امام قلی خان، مجتمع خلیج فارس قشم  واقع شده بود به محل جدید در شهرستان قشم، خیابان امام قلی خان ، بازار پردیس جنب درب اصلی انتقال یافت.
    مشتریان این شعبه می توانند جهت انجام امور بانکی خود با شماره های 7- 35243945- 076 تماس بگیرند یا به آدرس فوق مراجعه نمایند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی