عصر بازار

اروپا منتظر لغو تحریم های ایران بود

عصر اعتبار- مدیر توسعه کسب و کار شرکت بین المللی تدارکات و خدمات مهندسی جی ال ایی اس انگلیس گفت: در حالی که آمریکا بازار ایران را تحریم کرده است، اروپا نشان داد تا چه اندازه منتظر لغو تحریم های ایران بود و از آن استقبال کرد.

اروپا منتظر لغو تحریم های ایران بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، «کریستف وانش» گفت: اکنون زمینه همکاری شرکت های اروپایی با ایران مناسب تر از همیشه است.
    شامگاه بیست و ششم دی ماه با انتشار گزارش آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره انجام تعهدات هسته ای ایران در برنامه جامع اقدام مشترک (برجام)، اجرای تعهدات طرف مقابل (گروه 1+5) یعنی روند لغو تحریم های هسته ای غرب علیه تهران آغاز شد.
    مدیر توسعه کسب و کار شرکت بین المللی تدارکات و خدمات مهندسی جی ال ایی اس انگلیس که در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران در روزهای 16 تا 19 اردیبهشت ماه امسال حضور داشت، میزان استقبال از نمایشگاه های بین المللی مرتبط با ایران را «نشان دهنده استقبال بی مانند اروپا از لغو تحریم های ایران» دانست.
    وانش با بیان این که برای شرکت های اروپایی، همکاری با ایران همیشه مطلوب بوده است، افزود: در ایران تقاضا برای فناوری، دانش فنی و محصولات اروپایی بسیار بالاست.
    مدیر این شرکت انگلیسی که از هشت سال پیش همکاری با طرف های ایرانی را آغاز کرده ، گفت: سرمایه گذاری مشترک با شرکت های ایرانی و انتقال فناوری و دانش فنی، بخشی از اهداف شرکت جی ال ایی اس است و این سرمایه گذاری ها به سود هر دو طرف تمام می شود.
    وی ارزش تجارت پیشین این شرکت با ایران را نزدیک به 50 میلیون دلار در سال اعلام کرد و گفت ، از همکاری با ایران تجربه خوبی دارد و خوشحال است بار دیگر می تواند با شرکت هایی از کشور ما همکاری کند.
    شرکت بازرگانی و خدمات مهندسی جی ال ایی اس در سال 2006 در انگلیس تاسیس شد و دفتر مرکزی آن در شهر «بروهل» از توابع ایالت «راینلند» آلمان است.
    این شرکت عرضه کننده محصولات شیمیایی صنعت نفت و گاز، تجهیزات فنی و لجستیکی و خدمات مهندسی است.
    بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور 1900 شرکت که تقریبا نیمی از آنها خارجی بودند، شانزدهم اردیبهشت ماه کار خود را آغاز کرد و نوزدهم اردیبهشت ماه به فعالیت خود پایان داد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی