عصر بازار

کارگاه آموزشی دیدی بود در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد

عصر اعتبار- در چهارمین روز از برپایی نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث ، کارگاه آموزشی معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود با حضور مدیرعامل بانک حکمت ، مدیرعامل شرکت ویراآزما ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، فعالان صنعت سلامت و خبرنگاران داخلی و خارجی برگزار شد .

کارگاه آموزشی دیدی بود در حاشیه نمایشگاه ایران هلث برگزار شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» ، در ابتدای این مراسم گزارشی از نحوه شکل گیری شبکه اجتماعی دیدی بود و چگونگی فرآیند ارائه خدمات در این شبکه به رهبران کسب و کار در ایران به حضار ارائه شد . سپس دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت ، هدف از طراحی دیدی بود را حرکت اقتصاد امروز جهان از اقتصاد مبتنی بر صنعت به اقتصاد مبتنی بر شبکه عنوان کرد .

    ایشان در ادامه تاکید کرد : با راه اندازی این شبکه ، عدالت در توزیع کالا و خدمات به عموم مردم جامعه برقرار خواهد شد و از این پس کالا بر اساس نیاز مردم تولید می شود و از هدر رفتن سرمایه های کشور نسبت به تولید کالای مازاد نیاز جامعه جلوگیری خواهد شد .
    در پایان دکتر سلمانزاده رئیس ستاد برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث این اقدام بانک حکمت را در حمایت از صنعت سلامت کشور و همچنین راه اندازی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود شایسته تقدیر دانست .
    در پایان این کارگاه آموزشی نیز جلسه پرسش و پاسخ میان حضار و مدیرعامل بانک حکمت برگزار شد .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی