عصر بازار

نوبخت:

معوقه دو ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد اعمال می شود

عصر اعتبار- سخنگوی دولت گفت که بودجه سال ۹۵ را رییس جمهوری به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور ابلاغ کرده است .

معوقه دو ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد اعمال می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، محمد باقر نوبخت روز شنبه در حاشیه برگزاری شورای برنامه ریزی و توسعه استان های منطقه 9 کشور در ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود : سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور نیز این بودجه را به زودی به استان های کشور ابلاغ می کند . نوبخت: بودجه سال 95 ابلاغ شد

    وی ادامه داد : با ابلاغ بودجه سال 95 ، حقوق و مزایای کارکنان دولت و معوقه دو ماه نخست امسال در فیش حقوقی خرداد ماه اعمال و پرداخت می شود .

    رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور گفت که تلاش این سازمان برای تایید بودجه سال 95 پیش از سال جاری در مجلس شورای اسلامی برای بروز کردن پرداخت ها دولت به خصوص به کارمندان صورت گرفت .

    ** واگذاری طرح های نیمه تمام عمرانی به بخش خصوصی
    نوبخت از آمادگی دولت برای واگذاری تمامی دو هزار طرح نیمه تمام عمرانی کشور به بخش خصوصی خبرداد و گفت : دولت هیچ مشکلی برای واگذاری این طرح ها به بخش خصوصی نخواهد داشت و در این راستا نیز سرمایه گذاران بخش خصوصی از حمایت های دولتی بهره مند می شوند .
    وی احیای هفت هزار و 700 واحد تولیدی و صنعتی با 16 هزار میلیارد تومان را از دیگر برنامه های حوزه اقتصادی در سال جاری اعلام کرد و افزود : اعتبار لازم برای احیای این واحدها تولیدی و صنعتی که عمده آنها با مشکل مالی مواجهند، تامین شده است .

    نوبخت گفت : سهم اعتباری و پروژه های قابل احیای استان ها ، پیش بینی شده است و بزودی سهم اعتباری برای احیای واحدهای تولیدی و صنعتی ابلاغ می شود .

    ** اعتبارات استان ها براساس شرایط اقلیمی در برنامه ششم
    وی با اشاره به در پیش بودن اجرای برنامه ششم توسعه کشور گفت : در این برنامه استان های کشور به 9 منطقه تقسیم و سهم اعتباری هر استان نیز با توجه به مشابهت اقلیمی ، صنعتی و ظرفیت های پنهان تخصیص می یابد .

    او افزود : همچنین بر اساس برنامه ششم تمام استان ها علاوه بر برنامه توسعه پنجساله ، برنامه توسعه منطقه ای نیز خواهند داشت .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو