عصر بازار

بانک حکمت ایرانیان به سلامت رسید !

عصر اعتبار- مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی تولیدکنندگان و واردکنندگان تجهیزات پزشکی ، دندانپزشکی ، آزمایشگاهی ، صنایع دارویی و خدمات سلامت تحت عنوان ایران هلث ، شامگاه ۲۹ اردیبهشت ماه با حضور معاون وزیر بهداشت ، اعضای هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ، مدیرعامل بانک حکمت و جمعی از فعالان صنعت سلامت کشور در محل هتل اوین برگزار شد .

بانک حکمت ایرانیان به سلامت رسید !
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، در ابتدای این مراسم دکتر مه رئیس هیات مدیره انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی کشور با تاکید بر اینکه صنعت تولید تجهیزات پزشکی صنعتی دانش بنیان است خاطرنشان کرد حمایت از این صنعت را جدی بگیریم .

    در ادامه دکتر عسکرزاده مدیرعامل بانک حکمت نیز بعنوان یکی از سخنرانان مراسم اختتامیه روی صحنه آمد و با قدردانی از کیفیت برگزاری نوزدهمین نمایشگاه ایران هلث و محصولات ارائه شده در آن تصریح کرد : ما در بانک حکمت تا آنجا که در توانمان باشد از صنعت سلامت کشور حمایت خواهیم کرد ، چراکه می دانیم تولیدکنندگان این صنعت در مسیر کاری خود با چه مسایل و مصائبی دست و پنجه نرم می کنند .

    مدیرعامل بانک حکمت در ادامه افزود: در این راستا بخش خصوصی می تواند اقتصاد مقاومتی را آنطور که مدنظر مقام معظم رهبری است به سر منزل مقصود برساند .

    وی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود پرداخت و تصریح کرد : تنها سه شبکه اجتماعی در جهان بر مبنای تجارت مبتنی بر شبکه در  دو کشور آمریکا و چین در حال فعالیت می باشند که باعث افتخار است در اینجا اعلام کنم با راه اندازی شبکه کسب و کار مجازی دیدی بود ، ایران سومین کشور و دیدی بود چهارمین شبکه تجارت اجتماعی جهان است که تجارت مبتنی بر شبکه را در پیش گرفته است.

    در پایان دکتر عسکرزاده از تمامی فعالان صنعت تجهیزات پزشکی و دندانپزشکی کشور دعوت کرد تا به شبکه تجارت اجتماعی دیدی بود پیوسته و از این طریق توزیع خدمات خود را تعالی بخشند .

    در پایان این مراسم دکتر دیناروند معاون وزیر بهداشت و درمان و رئیس سازمان غذا و دارو کشور پشت تریبون آمد و ضمن آرزوی موفقیت برای بانک حکمت گفت: این اقدام بانک حکمت در راه اندازی شبکه اجتماعی دیدی بود روشی بسیار نوین است و در بازار داخلی صنعت تجهیزات پزشکی مثمر ثمر خواهد بود .

    وی با استقبال از حضور بانک ها در صنعت تجهیزات پزشکی تاکید کرد : ما همواره بدنبال حضور بانکها بعنوان واسطه میان خریدار و فروشنده بوده ایم ، چراکه در این میان واسطه گری بانکها در تعاملات بین المللی و داخلی بسیار مفید و نجات بخش خواهد بود و بانک حکمت نیز قطعا می تواند با توجه به ظرفیت های مناسب خود در این بین به یاری این صنعت بیاید .

    وی در پایان با اشاره به اینکه متاسفانه دو سوم از سهم تجهیزات پزشکی ما وارداتی است خاطرنشان کرد : در مورد بسیاری از کالاهای این صنعت ، ظرفیت ، دانش و فناوری داخلی ما جوابگوی تولید خواهد بود ، پس باید از تولید داخل حمایت کرد تا بتوانیم سهم بیشتری از بازارهای جهانی را به ایران اختصاص دهیم .

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی