عصر بازار

اعتراف سرایدار به سرقت میلیونی طلا در کامرانیه

عصر اعتبار- پسر ۳۳ ساله ای که به عنوان سرایدار در ساختمانی در شمال شهر مشغول کار بود، پس از شکایت یکی از اهالی به سرقت میلیونی طلا از ۵ ساکن ساختمان اعتراف کرد.

اعتراف سرایدار به سرقت میلیونی طلا در کامرانیه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از خبرآنلاین، 22فروردین امسال فردی با مراجعه به کلانتری 123 نیاوران به مامورین اعلام کرد که منزلش واقع در کامرانیه - خیابان پرستو مورد سرقت قرار گرفته و مقادیری طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 40 الی 50 میلیون تومان از منزلش سرقت شده است.

    با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع سرقت منزل و به دستور دادیار شعبه چهارم داسرای ناحیه یک تهران، پرونده در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

    مالباخته پس از حضور در پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: حدود سه ماه پیش در منزل جدید سکونت پیدا کردم. پس از گذشت حدود یک ماه متوجه مفقود شدن مقادیری طلا و جواهرات به ارزش تقریبی 40 تا 50 میلیون تومان شدم اما بدلیل اینکه فرد خاصی به عنوان سارق مد نظرم نبود ماجرا را مسکوت گذاشتم تا اینکه به مرور متوجه به سرقت رفتن مقادیر دیگری از طلا و جواهرات همسرم اینبار به همراه اسناد خودرو و موتورسیکلت خود شدم. لذا به سرایدار ساختمان بنام اژدر که تنها فرد دارنده کلید منزل ما است، مظنون هستم.

    کارآگاهان پایگاه یکم با مراجعه به ساختمان محل سرقت به تحقیق از سرایدار پرداختند. اژدرمتولد 33 ساله در اظهارات اولیه منکر هرگونه انجام سرقت از منزل مالباخته شد اما در در بازرسی از محل سکونتش، کارآگاهان موفق به پیدا کردن تعدادی کلید شدند که با بررسی آنها مشخص شد کلیدها متعلق به تعدادی دیگر از واحدهای مسکونی همان ساختمان است.

    با پیدا شدن کلیدهای متعلق به سایر واحدهای مسکونی ساختمان و احتمال انجام سرقت های مشابه، تحقیقات از سایر اهالی ساختمان انجام و مشخص شد که تمامی این واحدهای مسکونی به شیوه ای یکسان مورد سرقت طلا و جواهرات، ارز، سکه طلا و پول نقد قرار گرفتند.

    اژدر که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت، در خصوص سرقت از منزل شاکی اصلی پرونده به کارآگاهان گفت: در فرصت های مناسب که اعضای واحد 103 در خانه شان حضور نداشتند با کلید وارد خانه شده و در سه مرحله اقدام به سرقت طلاها از داخل اتاق خواب ها کردم. هر بار نیز طلاها را به یک طلافروشی در خیابان ابوذر فروختم.

    متهم در خصوص انجام چهار فقره سرقت مشابه از سایر واحدهای مسکونی همان ساختمان به کارآگاهان گفت: حین نظافت منازل به سراغ محل نگهداری پول ، طلا و جواهرات و سکه های طلایی که قبلا محل نگهداریشان را شناسایی کرده بودم می رفتم و همان روز نظافت آنها را سرقت و بلافاصله پس از سرقت می فروختم.

    سرهنگ کارآگاه کرم یوسف وند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: در بررسی ها مشخص شد که متهم به واسطه معرفی توسط یکی از دوستان اهالی مجتمع، در این محل به عنوان سرایدار مشغول به کار شده و پیش از اشتغال در این محل ، در منطقه پاسداران نیز سابقه کار به عنوان سرایداری را دارد. تحقیقات در خصوص احتمال انجام سرقت های مشابه توسط متهم در دستور کار کارآگاهان این پایگاه قرار گرفته و متهم با قرار قانونی در اختیار پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار داده شده است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو