عصر بازار

تدوین سیاست ها و برنامه های راهبردی تحقق اقتصاد مقاومتی در موسسه اعتباری کوثر

عصر اعتبار- معاون هماهنگ‌کننده موسسه اعتباری کوثر با اشاره به فعالیت کارگروه اقتصاد مقاومتی موسسه گفت : سیاست ها و برنامه های راهبردی تحقق اقتصاد مقاومتی در موسسه اعتباری کوثر تدوین و به زودی اجرایی و اطلاع رسانی خواهد شد .

تدوین سیاست ها و برنامه های راهبردی تحقق اقتصاد مقاومتی در موسسه اعتباری کوثر
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مصطفی محمدی‌دارانی با بیان این مطلب در همایش مدیران و کارکنان مدیریت شعب استان گلستان اظهار داشت : به عنوان یک موسسه ارزشی با هدف کمک به نظام اقتصادی کشور و عمل به منویات مقام معظم رهبری پا به عرصه گذاشته و همه توان خود را برای خدمت به اقتصاد کشور به کار خواهیم بست.

    معاون هماهنگ کننده موسسه اعتباری کوثر افزود: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام "اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل "و ابلاغ سیاستهای کلی از سوی بانک مرکزی ، موسسه اعتباری کوثر نیز به عنوان عضوی از نظام بانکی کشور از ابتدای سال جاری نسبت به تشکیل کارگروه اقتصاد مقاومتی وتدوین سیاستها و برنامه های راهبردی اقدام نموده است .

    وی گفت: اولویت برنامه‌های اجرایی موسسه کوثر در سال جاری با محوریت اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی شده است .

    دارانی حمایت از تولید داخلی را از جمله برنامه های راهبردی موسسه به منظور تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد : جهت گیری بخش از منابع کوثر اعطای تسهیلات به تولید کنندگان داخلی با هدف تقویت کارآفرینان کشور و ترویج فرهنگ استفاده از کالای داخلی است .

    وی با اشاره به حمایت موسسه اعتباری کوثر از صنعت حمل و نقل ریلی کشور گفت : از سال 92 تا کنون موسسه کوثر حمایت از صنعت حمل و نقل ریلی کشور را در دستور کار قرار داده است و تا کنون در بخش مسافری موفق به ورود 133 دستگاه واگن مسافری به چرخه حمل و نقل ریلی شده است .

    دارانی با اشاره به افتتاح و ارائه خدمات قطار 5 ستاره فدک از سال گذشته با حضور وزیر محترم راه و شهرسازی  افزود: قطار 5 ستاره فدک در محورهای تهران ـ مشهد و تهران شیراز فعال ‌و از بهترین قطارهای کشور در بخش مسافری می باشد .

    معاون هماهنگ‌کننده موسسه اعتباری کوثر در بخش دیگری از سخنان خود در بیان خدمات موسسه به جامعه هدف گفت : موسسه اعتباری کوثر به بازنشستگان نیروهای مسلح که قبل از سال 94 بازنشسته شده اند و حقوق خود را داوطلبانه به این موسسه منتقل نموده اند ، وام قرض الحسنه 10 میلیون ریالی ضروری و 50 میلیون ریالی ازدواج برای فرزندان آنها پرداخت می کند .

    وی در خصوص طرح جدید هوادار کارت کوثر اظهار داشت : دریافت کارتهای هواداری به سادگی میسر خواهد بود و تمام هواداران تیم های استقلال ، پرسپولیس و تراکتورسازی می‌توانند برای دریافت کارت هواداری خود به 350 شعبه موسسه اعتباری کوثر در سراسر کشور مراجعه کنند و برای این منظور همان فرآیند معمول برای صدور کارت‌های بانکی از قبیل افتتاح حساب و تکمیل فرم انجام خواهد شد .

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو