عصر بازار

سفیر ایران در دهلی‌نو خبر داد؛

ایجاد شعب بانک پارسیان و سرمایه در هندوستان

عصر اعتبار- سفیر ایران در هندوستان گفت: یوکو بانک هند احداث شعب خود در ایران را مشروط به احداث شعب بانکهای ایرانی در هندوستان کرد.

ایجاد شعب بانک پارسیان و سرمایه در هندوستان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایلنا،غلامرضا انصاری از درخواست 7-8 بانک ایرانی برای احداث شعب در هندوستان خبر داد و افزود: در میان این بانک‌ها احتمال موفقیت بانک پارسیان و سرمایه برای اخذ مجوزهای لازم برای احداث شعب در کشور هند بالاتر است و گفت‌وگوهای صورت گرفته از سوی بانک پارسیان برای این منظور تا امروز موفقیت‌آمیز بوده است.

    سفیر ایران در دهلی نو همچنین به یوکوبانک هندوستان اشاره و تصریح کرد: قرار است این بانک شعب خود را در ایران مستقر کند، اما استقرار شعب خود را به بعد از استقرار شعب بانک‌های ایرانی در هند موکول کرده است.

    انصاری که در جریان نشست‌های دو جانبه ایران و هند و نشست سه جانبه ایران-هند-افغانستان به همراه هیات سیاسی - اقتصادی - فرهنگی نخست وزیر هندوستان به ایران سفر کرده است، نسبت به قوت گرفتن احتمال روابط اقتصادی بین دو کشور ابراز امیدواری کرد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی