عصر بازار

معاون سیاسی وزارت کشور:

تحقق اقتصاد مقاومتی اصلی ترین برنامه وزارت کشور است

عصر اعتبار- معاون سیاسی وزارت کشور، تحقق اقتصاد مقاومتی را اولین و مهم‌ترین برنامه اصلی وزارت کشور در سال جاری بیان کرد.

تحقق اقتصاد مقاومتی اصلی ترین برنامه وزارت کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از مهر، محمدحسین مقیمی پیش از ظهر سه‌شنبه در مراسم افتتاحیه همایش فرمانداران در ساری اظهار داشت: انتخابات آزمایش بسیار خوبی برای ما بود که همه گروه‌ها و افراد از برگزاری انتخابات در شرایط خوب و با مشارکت حداکثری مردم ابراز رضایت کردند.

    وی با تقدیر از زحمات فرمانداران، هیئت‌های اجرایی و یک‌میلیون‌نفری که درزمینهٔ برگزاری انتخابات تلاش کردند اظهار داشت: در سال 95 سه موضوع جز برنامه‌های اصلی وزارت کشور بوده و اولین موضوع تحقق اقتصاد مقاومتی است.

    مقیمی افزود: بررسی و ساماندهی مسائل اجتماعی و تکریم ارباب‌رجوع از موضوعات دوم و سوم مهم در سال 95 است وباید مسئولیت خود را بشناسیم و خود را برای انجام مسئولیت‌ها توانمند کنیم.

    وی یادآور شد: فرماندار یعنی دارای همه خصوصیات خوب برنامه‌ریزی، رعایت نظم و مقررات مسائل اجتماعی و تکریم ارباب‌رجوع و باید این مسائل مدنظر قرار گیرد.

    معاون سیاسی وزارت کشور تصریح کرد: همه باید برای کاهش مشکلات اجتماعی عزم خود را جزم کنیم و اولین شرط آن است که بپذیریم که این مشکلات را باید ما حل کنیم.

    مقیمی ادامه داد: اگر از خداوند می‌خواستیم که توفیق حل مشکلات و گرفتاری‌های مردم را به ما عنایت کند خداوند این توفیق را به‌عنوان خادم مردم به ما عنایت کرده است ولی باید از این فرصت خدمتگزاری برای خدمت بی‌منت به مردم استفاده کنیم.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی