عصر بازار

رئیس هیئت‌مدیره شرکت در سمینار سراسری مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب:

خدمات‌رسانی شرکت به بیمه‌گذاران در سطح و کیفیت گسترش می‌یابد

عصر اعتبار- سمینار سراسری مدیران، سرپرستان مناطق و روسای شعب در محل هتل ارم تهران برگزار شد. به گزارش روابط عمومی بیمه آرمان، این سمینار که با حضور رئیس هیئت‌مدیره، اعضای جدید هیئت‌مدیره، معاونین مدیرعامل و مدیران شرکت برگزار شد دکتر امیرحسنخانی به ایراد سخنرانی پرداخت.

خدمات‌رسانی شرکت به بیمه‌گذاران در سطح و کیفیت گسترش می‌یابد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از بیمه آرمان ،رئیس هیئت‌مدیره شرکت بیمه آرمان در ابتدا با تبریک اعیاد شعبانیه و سالروز آزادسازی خرمشهر عنوان کرد که هم‌اندیشی، برنامه‌ریزی و ترسیم نقشه حرکت در سال پیش رو از دلایل برگزاری این سمینار است.
    وی با اشاره به اهمیت تحقیق و توسعه در شرکت، جهت‌دهی به سمت‌وسوی حرکت شرکت  و سیاست‌گذاری در این راستا را از وظایف تحقیق و توسعه دانست.
    دکتر امیرحسنخانی در ادامه با اشاره به این نکته که بیمه آرمان هنوز راه درازی را جهت تبدیل‌شدن به آرمان صنعت بیمه دارد افزود: گسترش سهم حق بیمه تولیدی در کل صنعت نیازمند توجه به‌ضرورت تهیه و تولید بیمه‌نامه‌های جدید برای رفع نیازهای جامعه است.
    وی با اشاره به افزایش ضریب خسارت در برخی شعب، بازنگری در پذیرش ریسک را از اهداف تیم جدید مدیریتی شرکت دانست و افزود: گرچه در کل صنعت بیمه از رشد خوبی در سالهای اخیر برخوردار نبودیم، اما فضای رفع تحریم‌ها می‌تواند به برطرف شدن موانع رشد صنعت بیمه کمک نماید. رییس هیئت‌مدیره شرکت بیمه آرمان در ادامه با ترغیب تیم تحقیقاتی شرکت به بررسی روش‌های ارائه خدمات و تمایزات صنعت بیمه کشورهای پیشرفته با کشور ما، بر ضرورت بسترسازی جهت تغییر رویه صنعت بیمه در ایران تأکید نمودند و افزودند اولویت اصلی ما باید بررسی جهت ارائه خدماتی باشد که در دنیا متداول است اما در صنعت بیمه ما جایگاهی نیافته است.
    دکتر امیرحسنخانی با اشاره به‌ضرورت تبادل فکری با شرکت‌های خارجی، مدیران شرکت بیمه آرمان را موظف به طرح‌ریزی جهت برقراری ارتباط مؤثر شرکت با تمامی بخش‌های اقتصادی نمودند.
    ایشان در پایان با تأکید بر نقش شرکت‌های بیمه در کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری، ضرورت کمک نهاد قانون‌گذار به صنعت بیمه و تدوین قوانین متناسب با شرایط این صنعت را تشریح کردند و افزودند وظیفه نهاد قانون‌گذار دفاع از حقوق بیمه گران و بیمه‌گذاران به شکل توأمان می‌باشد.
    دکتر امیرحسنخانی در پایان تأکید داشتند تغییر مدیریت در بیمه آرمان، خدمات‌رسانی این شرکت را متوقف نخواهد کرد و بلکه این تغییر مدیریت باید در راستای تلاش برای گسترش سطح و کیفیت خدمات این شرکت تلقی شود.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو