عصر بازار

برگزاری نشست تخصصی ویژه صنعت بیمه

عصر اعتبار- نشست تخصصی مولدهای سناریوهای اقتصادی با تاکید بر Solvency II برای اولین بار در کشور با حضور مدرس بین‌المللی ویژه صنعت بیمه برگزار می‌شود.

برگزاری نشست تخصصی ویژه صنعت بیمه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از بیمه آسیا ،علی نقوی، مدیرعامل مرکز مالی ایران در خصوص این نشست تخصصی گفت: صنعت بیمه به جهت کارکرد حیاتی خود در پوشش ریسک فعالیت های اقتصادی، نقش مهمی در اقتصاد کشورها ایفاء می کند. این وظیفه در دوره پسا برجام و لغو تحریم ها برای شرکت‌ های فعال در صنعت بیمه کشور اهمیت مضاعف یافته و لزوم توجه به استانداردهای بین المللی در مراودات خارجی را در این صنعت ضروری می ‌کند. بر اساس استانداردهای سالونسی 2، شرکت‌ های بیمه موظف به تولید هزار سناریو و گزارش 20 سناریو در شرایط نامطلوب‌ تر به قانون گذاران هستند. این استانداردها، نظام جامع هماهنگ کننده صنعت بیمه در اتحادیه اروپا است.
    نقوی افزود: در همین راستا و با توجه به اهمیت موضوع در امر ایجاد روابط بین المللی شرکت ‌های بیمه داخلی با شرکت‌ های بیمه اروپایی و الزامات موجود، مرکز مالی ایران قصد دارد روز سه‌شنبه 4 خرداد ماه سال جاری نشست تخصصی با عنوان " مولدهای سناریوهای اقتصادی با تاکیر بر Solvency II " با سخنرانی دکتر هیربد آسا استاد اقتصاد دانشگاه لیورپول انگلستان در سالن همایش شرکت فرابورس ایران ساعت 9 صبح برگزارکند.
    حضور در این نشست رایگان است. با توجه به محدود بودن ظرفیت سالن علاقه مندان می توانند برای هماهنگی با شماره 021-66724343  تماس بگیرند.
    آدرس مکان برگزاری: بزرگراه حقانی، نرسیده به چهارراه جهان کودک، نبش دیدار شمالی، پلاک یک، طبقه پنجم

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی