عصر بازار

فرماندار شمیرانات عنوان کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های شمیرانات برای تحقق اقتصاد مقاومتی

عصر اعتبار- فرماندار شمیرانات با تاکید بر لزوم توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گفت: باید از ظرفیت‌های شهرستان شمیرانات برای تحقق این مهم بهره گرفت.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های شمیرانات برای تحقق اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از ایسنا ، عزت‌الله خانمحمدی در گردهمایی ایثار و اقتصاد مقاومتی در تشکل‌های صنفی گفت: متاسفانه استکبار جهانی و غرب پیش از جنگ تحمیلی دسیسه‌های بسیاری علیه ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران ترتیب داد. اما خوشبختانه به هیچ یک از اهداف خود نرسید و در جنگ تحمیلی نیز به اهداف خود نرسیدند. پس از جنگ نیز کشور به سمت توسعه و پیشرفت گام برداشت و بار دیگر دشمن ناامیدتر از گذشته شد.

    وی افزود: زمانی که استکبار جهانی متوجه شد با مبارزه نظامی و جنگ حریف ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران نمی‌شود، به سمت منفعل کردن اقتصاد کشور و جنگ فرهنگی حرکت کردند که امروز می‌توان این دو موضوع را بزرگ‌ترین تهدید کشور دانست.

    فرماندار شمیرانات ادامه داد: پس از رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص اقتصاد مقاومتی، در کمترین زمان ممکن کارگروه ویژه اقتصاد مقاومتی در شهرستان شمیرانات با حضور کارشناسان و نخبگان اقتصادی و فنی تشکیل شد تا فرمایشات ایشان به درستی تبیین شوند.

    خانمحمدی خطاب به نخبگان شهرستان تاکید کرد: از نظرات، پیشنهادات و طرح‌های مناسب در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی استقبال می‌کنیم و بی‌تردید از راهکارهای پیشنهادی، بیشترین بهره را خواهیم گرفت. امیدواریم در خلال ارائه این طرح‌ها، هم‌افزایی، هم‌گرایی و رونق اقتصادی را در سطح شهرستان شاهد باشیم.

    وی با اشاره به ظرفیت‌های برجسته شهرستان شمیرانات به ویژه در حوزه گردشگری تاکید کرد: تنها در 13 روز تعطیلات نوروز، 2 میلیون و 700 هزار نفر از شهرستان شمیرانات بازدید کردند. این میزان گردشگر برابر گردشگران ورودی به چندین استان کشور است. بی‌تردید این یک فرصت عظیم است که برای شهرستان شمیرانات با جمعیت معادل 560 هزار نفر ایجاد شده است.

    فرماندار شمیرانات با تاکید بر جذب سرمایه بخش خصوصی در حوزه گردشگری گفت: ظرفیت‌های گردشگری شمیرانات می‌تواند زمینه رونق اقتصادی و جذب توریست را بیش از پیش فراهم کند. زمینه‌هایی که علاوه بر درآمدزایی موجب ایجاد اشتغال نیز خواهد شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو