عصر بازار

معاون وزیر ارتباطات:

پست بانک‌ایران تنها بانکی است که در اشتغال و ایجاد کسب و کارها تأثیر بسزایی دارد

عصر اعتبار- دکتر قنبری معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در ششمین همایش سراسری مدیران و روسای شعب پست‌بانک‌ایران گفت: امروز با توجه به نیاز به توسعه کسب و کار در کشور، پست بانک تنها بانکی است که می تواند در اشتغال و ایجاد کسب و کار تأثیر بسزایی داشته باشد.

پست بانک‌ایران تنها بانکی است که در اشتغال و ایجاد کسب و کارها تأثیر بسزایی دارد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، با تصویب اساس‌نامه جدید این بانک، تضمین ارائه خدمات در مناطق محروم و روستائی در دست دولت خواهد ماند. البته به زودی شاهد تحولات عظیمی در پست بانک‌ایران خواهیم بود.
    وی با اشاره به فضای به وجود آمده در فضای بین المللی بیان کرد: بانک های کشور به خصوص پست بانک باید ساختار خود را به روز کنند تا بتوانند از فضای به وجود آمده استفاده لازم را داشته باشند.
    قنبری با بیان اهمیت پست بانک در ایجاد کسب و کار در کشور گفت: باید بانک ها با استفاده از فناوری های به روز، خدمات خود را در خدمت رسانی به مشتریان گسترش دهند.
    معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان با اشاره به لزوم گسترش همکاری‌ها و تعامل بین پست‌بانک‌ایران با شرکت مخابرات‌ایران بر هم‌افزائی بیشتر برای ارائه خدمات به هموطنان بویژه در روستاها و مناطق محروم تاکید کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی