عصر بازار

ایجاد کانال ارتباطات مالی بین ایران و CIS با محوریت بانک کشاورزی

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی که به منظور شرکت و سخنرانی در همایش بزرگ تجاری ایران و روسیه ، رایزنی و بسترسازی برای ایجاد کانال ارتباطی مالی بین بانک های دو کشور و توسعه صادرات محصولات کشاورزی به کشور روسیه سفر کرده است، با مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه دیدار و گفتگو کرد.

ایجاد کانال ارتباطات مالی بین ایران و CIS با محوریت بانک کشاورزی
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، دکتر شهید زاده در این دیدار که در دفتر سفارت ایران در روسیه برگزار شد ضمن معرفی خدمات و توانمندی های بانک کشاورزی در زمینه بانکداری بین الملل، بر لزوم توسعه همکاری متقابل شبکه بانکی دو کشور و استفاده از فرصت های پساتحریم برای شکوفایی اقتصاد کشاورزی تاکید کرد.

    شهید زاده تصریح کرد:  بانک کشاورزی در نظر دارد با تکیه بر تجربه و توان تخصصی خود و ظرفیت های بخش کشاورزی ، با مشارکت چند بانک دیگر  از طریق ایجاد شرکت خصوصی نسبت به حمایت و تقویت بخش خصوصی برای صادرات محصولات کشاورزی استاندارد و سالم اقدام کند .

    وی افزود: این شرکت با محوریت بانک کشاورزی و با هدف توسعه تجاری بین ایران و کشورهای مستقل مشترک المنافع)  CIS)  به ویژه  کشور روسیه فعالیت خواهد کرد و جزییات این طرح به زودی اعلام خواهد شد.

    بر اساس این گزارش مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه در این دیدار سوابق درخشان بانک کشاورزی در بانکداری بین الملل را شایان توجه دانست و اظهار امیدواری کرد با مشارکت بانک کشاورزی، روابط اقتصادی دو کشور توسعه یافته و گام های موثری برای رفع موانع بانکی برداشته شود.

    سنایی همچنین ماموریت بانک کشاورزی در ایجاد و تقویت کانال تبادلات تجاری محصولات کشاورزی را بسیار بزرگ و پر اهمیت اعلام کرد و از تلاش و پیگیری این بانک در مسیر رفع محدودیت ها و شکوفایی روابط بین المللی قدردانی کرد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو