عصر بازار

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

عصر اعتبار- دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی، با ارسال پیامی از متولیان برگزاری و شرکت کنندگان نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان این بانک قدردانی کرد.

پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت برگزاری نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، متن این پیام دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی : گلستان قرآن، بهار بی خزان است و ثمرات آن برای هر فصلی و عصری و نسلی باقی است. آیات نورانی‌اش طیب و طاهر است و نشانه های محکم ایمان برای اهل بندگی و طاعت. قرآن اصلی‌ترین منبع وحی برای انتخاب زندگی است که سعادت جاودانه در پرتو آن تحقق می یابد و خداوند متعال انعکاس عظمت خود را در جهان طبیعت در قرآن به تصویر کشیده تا انسان با تفکر در دل آیات مشهود خداوندی نشانه حق و حقیقت را در یابند و آنها را سرلوحه همه اعمال و رفتار خود نمایند. قرآن کریم صحیفه روشنگری است که فلسفه نزول آن بر بشریت تعقل اندیشه و خردورزی به منظور فهم مبانی، اصول، تعالیم و پیام های حیات بخش آن و آنگاه التزام و عمل بدان است. این نعمت بزرگ الهی، سزاوار تکریم و تقدیس است و بندگان را شایسته است که به شکرانه اش در برابر خداوند بزرگ اطاعت پذیر باشند و تسلیم و در طریق تعلیم و بهره گیری از این گنجینه علم و دانش و معرفت بکوشند.

    در این راستا بانک کشاورزی به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)  از زمان آغاز خدمت دولت تدبیر و امید همواره بر رویکرد توسعه و ترویج فعالیت های قرآنی در تمامی برنامه های فرهنگی توجه لازم را داشته و حمایت های خود را در این خصوص گسترش خواهد داد و از هیچ تلاشی دریغ نخواهد نمود.

    بنابر این بر پایی نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه کارکنان خدوم و پرتلاش بانک کشاورزی در ایام ماه شعبان المعظم و استمرار بر محتوای آن موجب توجه بیش از پیش به آموزش مفاهیم آسمانی قرآن کریم و به کارگیری آن در جای جای زندگی و کار همکاران متعهد بانک پر مسئولیت باشد.

    در پایان جا دارد از مسئولین و متولیان برگزاری این مسابقات و از حضور سبز قاریان عزیز در این محفل معنوی و نورانی تقدیر و تشکر نموده و از خداوند سبحان برای همه آنان سربلندی، عزت و دوام توفیقات روزافزون مسئلت نمایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو