عصر بازار

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد:

پرداخت ۳۴ میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در دشتستان

عصر اعتبار- رئیس بهزیستی دشتستان از پرداخت ۳۴ میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در این شهرستان خبر داد.

پرداخت ۳۴ میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در دشتستان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، علیرضا هوشیار اظهار داشت: بهزیستی یک نهاد خدمات‌رسان است و در سال‌های اخیر شاهد ارائه خدمات متنوع و با کیفیتی به جامعه هدف این نهاد بوده‌ایم.

    وی اضافه کرد: رسیدگی به مشکلات و معضلات معلولان و سایر افراد و خانوارهای زیر پوشش در دستور کار این نهاد قرار دارد و برای تامین نیازهای این قشر به ویژه ایجاد اشتغال و تامین مسکن گام‌های اساسی برداشته شده است.

    رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان بیان داشت: در سال گذشته 23 میلیارد ریال مساعدت در زمینه‌های اشتغال، تحصیلی، مسکن، ودیعه مسکن و... به مددجویان دشتستانی بهزیستی ارائه شده است.

    هوشیار در ارتباط با میزان مستمری پرداختی به مددجویان بهزیستی در شهرستان دشتستان، گفت: بر اساس اطلاعات موجود در سال 94 شاهد پرداخت 34 میلیارد ریال مستمری به مددجویان بهزیستی در شهرستان دشتستان بوده‌ایم.

    وی اضافه کرد: افزایش 20 درصدی خدمات بهزیستی دشتستان نسبت به سال قبل ویژگی اعتباری این نهاد در سال 94 است.

    رئیس بهزیستی شهرستان دشتستان اذعان داشت: مشارکت‌های مردمی در رفع نیازهای محرومین جامعه نقش برجسته‌ای دارید و انتظار ما از خیرین دشتستان این است که در رفع نیازهای مستمندان، بهزیستی را همراهی کنند.

    هوشیار عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر روز ماه مبارک رمضان با همراهی سه مدیر اجرایی دشتستان با مددجویان بهزیستی در سطح شهرستان دیدار خواهیم کرد و انتظار ما از مدیران دشتستانی این است که در ارائه سبد حمایتی به مددجویان بهزیستی پیشگام باشند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو