عصر بازار

رئیس سازمان صنعت کرمانشاه:

موقعیت کرمانشاه برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جاذبه است

عصر اعتبار- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه با اشاره به مهیا بودن شرایط سرمایه‌گذاری خارجی در کرمانشاه، گفت: به‌دنبال جذب سرمایه‌گذاران خارجی هستیم.

موقعیت کرمانشاه برای سرمایه‌گذاران خارجی دارای جاذبه است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس،  نعمت‌الله حقیقی  اظهار کرد: سرمایه‌گذاری خارجی مورد توجه مسؤولان استان کرمانشاه قرار گرفته است و ما باید مزیت‌ها و پتانسیل‌های این استان را برای سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

    رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ادامه داد: باید شناخت دقیق از عراق و سرمایه‌گذاران عراقی و فعالیت‌هایشان داشته باشیم تا بدانیم چه نوع سرمایه‌گذاری مشترکی می‌توانیم به‌وجود بیاوریم و در این زمینه با افرادی که در حوزه اقتصاد موفق‌تر هستند رایزنی‌هایی باید صورت بگیرد که با برنامه‌ریزی دقیقی گام برداریم.

    وی با اشاره به اینکه در عراق تهیه شکر و آرد سخت است و این از جمله کالاهای اصلی بوده که می‌توانیم در تهیه این اقلام در حوزه سرمایه‌گذاری فعالیت کنیم، گفت: با این اقدام مشکل این کالاها نیز برای بازار عراق رفع می‌شود.

    این مسؤول تصریح کرد: برای شناخت فعالیت سرمایه‌داران بهتر است که ما به حوزه کاری آن‌ها برویم و از نزدیک با روند کاریشان آشنا شویم و با توجه به آمادگی کامل استان کرمانشاه برای جذب سرمایه‌گذاران عراقی به فعالیت بپردازیم.

    حقیقی خاطرنشان کرد: شهرکی در 2 کیلومتری پایانه  مرزی پرویزخان واقع در قصرشیرین طی یک‌سال گذشته ساخته شده است که با توجه به دارا بودن زیرساخت‌ها می‌تواند برای کارهای ارتباطی مشترک موثر واقع شود.

    به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، شرایط برای جذب سرمایه‌گذاری در استان کرمانشاه فراهم است و صاحبان سرمایه می‌توانند با امنیت خاطر به فعالیت مشغول شوند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

     

     

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی