عصر بازار

اوباما ۵ تریلیون دلار در جنگ‌های خاورمیانه هدر داد

عصر اعتبار- دونالد ترامپ اعلام کرد: نرخ بیکاری در آمریکا ۲۰ درصد بوده و چهار برابر نرخ رسمی اعلام شده دولت آمریکا است.

اوباما ۵ تریلیون دلار در جنگ‌های خاورمیانه هدر داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار» به نقل از فارس، دونالت ترامپ نامزد احتمالی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری سال‌ آینده امریکا در سخنرانی خود در سن‌دیگوی این کشور اعلام کرد: نرخ بیکاری واقعی در آمریکا چهار برابر نرخ رسمی اعلام شده از سوی دولت اوباما است.

    نامزد ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرد: در حالی که دولت اوباما نرخ بیکاری در این کشور را به صورت رسمی 5 درصد اعلام کرده است نرخ بیکاری در آمریکا حدود 20 درصد است.

    وی تاکید کرد: آمریکا از درون در حال فروپاشی است و زیرساخت‌های داخلی این کشور در حال خراب شدن است و دولت‌های این کشور 5 هزار میلیارد دلار از پول مردم آمریکا را بجای صرف کردن برای ایجاد اشتغال و بهبود شرایط اقتصادی در خود آمریکا در خاورمیانه به هدر دادند.

    وی افزود: ما با کسری بودجه بسیار بالایی مواجه هستیم و نرخ بیکاری 5 درصدی را باور نکنید چرا که این رقم در واقع 20 درصد است.

    وی افزود: در حالی که اقتصاد آمریکا به شدت در بحران فرو رفته بود صدها میلیارد دلار از دارایی‌های آمریکا صرف حمایت از کشورهایی شد که بسیار بیشتر از آن چیزی که از آمریکا وارد می‌کردند به این کشور صادر می‌کردند.

    ترامپ گفت: بسیاری از این کشورها به تعهدات خود عمل نمی‌کنند آنها دوست ما هستند، متحد ما هستند اما از ما سوء استفاده می‌کنند ما از آلمان ژاپن و عربستان دفاع می‌کنیم اما این کشورها هزینه این دفاع را به ما پرداخت نمی‌کنند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی