عصر بازار

بازدید وزیر صنعت و معدن از شبکه کسب و کار اجتماعی دیدی بود

عصر اعتبار- جناب آقای مهندس نعمت زاده وزیر محترم صنعت و معدن روز پنجشنبه مورخ ۶/۳/۹۵ ضمن بازدید از پروژه دیدی بود گفت: یکی از رویکرد های اصلی در حال حاضر توجه به اقتصاد دانش بنیان است که با تشریح سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شد و راه اندازی سامانه های تجارت الکترونیک می تواند درهمین راستا صورت گیرد.

بازدید وزیر صنعت و معدن از شبکه کسب و کار اجتماعی دیدی بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، مهندس نعمت زاده با بیان مطلب فوق افزود: به زودی طرح جامع سامانه تجارت فرامرزی و داخلی توسط توسط وزارت صنعت و معدن و تجارت راه اندازی می گردد ایشان همچنین افزود سامانه های شبکه اجتماعی تجارت الکترونیک ویژگی های بارزی چون شفافیت، سادگی و رقابت پذیری دارند که انحصار گرایی را از خود دور نموده و با در اختیار گذاشتن امکانات خود به مردم آسایش و آرامش در تجارت و خرید و فروش کالا را هدیه می دهند. و بر همین اساس دیدی بود در واقع یک نسل جدید از شبکه های اجتماعی است که برخلاف سایر شبکه های رقیب تعاملی میان عوامل کسب و کار و نیز میان مشتریان ایجاد نموده که همگان بتواند  در یک فضای مجازی امن به تجارت بپردازند.

    ایشان ضمن بازدید از بخش های مختلف شبکه اجتماعی دیدی بود افزودند: فن آوری اطلاعات به کار رفته در دیدی بود به عنوان یک شبکه زیر ساخت همسو با اهداف دولت الکترونیک به گونه ای است که توانسته است با حذف دو عامل زمان و مکان کلیه شرکت ها و سازمان های داخلی و خارجی را قادر سازد تا کلیه فرایند ها خود را  در سراسر دنیا با کیفت و انعطاف پذیری بالایی به هم پیوند داده و نیاز ها و انتظارات مشتریان خود را بهتر برآورده سازند.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی