عصر بازار

سایپا و شرکت کره ای قرارداد فاینانس یک میلیارد دلاری امضا کردند

عصر اعتبار- معاون بازرگانی گروه خودروسازی سایپا از انعقاد تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری سایپا با شرکت کره ای اسکای نت ورک «Skynetworks» خبر داد.

سایپا و شرکت کره ای قرارداد فاینانس یک میلیارد دلاری امضا کردند
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر اعتبار» به نقل از ایرنا، حسن بقایی گفت: پس از انجام مذاکرات اولیه و انعقاد تفاهم نامه اولیه همکاری بین دو شرکت سایپا و Skynetworks کره جنوبی، تفاهم نامه فاینانس یک میلیارد دلاری بین دو شرکت دیروز(جمعه) منعقد شد.
    وی افزود: براساس این قرارداد، این شرکت کره ای منابع مورد نیاز برای خرید ورق خودرو، تامین قطعات سی.کی.دی(CKD) خودروی سراتو و سایر قطعات و قالب های مورد نیاز گروه سایپا را تا سقف یک میلیارد دلار تامین خواهد کرد.
    به گزارش سایپا نیوز بقایی ادامه داد: در نشستی که با مسئولان این شرکت داشتیم پیشنهاد مشارکت انتفاعی(جوینت وینچر) برای تامین ورق مطرح شد و اکنون در مراحل نهایی برای این برنامه با طرف کره ای هستیم.
    وی گفت: گروه سایپا تمایل دارد که این شرکت کره ای در بخش های اصلی صنعت خودرو فعالیت های مشترک بیشتری انجام دهد و در همین زمینه، قرارداد فاینانس یادشده منعقد و مبلغ 250 میلیون دلار آن در هفته های گذشته توسط معاونت بازرگانی به نمایندگی از گروه خودروسازی سایپا سفارش گذاری شد.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی