عصر بازار

آپارتمان‌ زیر قیمت از کدام مناطق بخریم

عصر اعتبار- دنیای اقتصاد نوشت:به گفته مشاوران املاک، صف تقاضا برای واحدهای میان متراژ معمولا طویل‌تر از واحدهای کوچک‌تر از ۵۰ مترمربع یا بزرگتر از ۱۰۰ مترمربع است.

آپارتمان‌ زیر قیمت از کدام مناطق بخریم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»به نقل از خبرآنلاین ،در هفته نخست خرداد ماه، 1393 قرارداد فروش آپارتمان مسکونی منعقد و ثبت شده است که از این تعداد 1029فقره معادل 73 درصد از کل معاملات به واحدهای کوچک و میان متراژ تا سقف 100 متر مربع اختصاص داشته است. به گفته مشاوران املاک، صف تقاضا برای واحدهای میان متراژ معمولا طویل‌تر از واحدهای کوچک‌تر از 50 مترمربع یا بزرگتر از 100 مترمربع است.

    بررسی فایل‌های ارائه شده در یکی از موتورهای معتبر جست‌و‌جوی املاک نشان می‌دهد در روزهای اخیر تعداد زیادی از آپارتمان‌های مسکونی کمتر از میانگین قیمت منطقه برای فروش عرضه شده است.

    اغلب آپارتمان‌های زیر قیمت بیش از 10 سال سن دارند و این‌طور به نظر می‌رسد که مالکان واحدهای میان سال با مشاهده تحرک بازار و حضور پررنگ‌تر خریداران در طول یک ماه اخیر، فرصت را برای عرضه املاک خود مناسب ارزیابی کرده و در بازار حضور پیدا کرده‌اند.به‌عنوان مثال، قیمت پیشنهادی واحد مسکونی 70 مترمربعی 12 ساله واقع در خیابان آیت الله کاشانی، خیابان سازمان آب که در یک آپارتمان 5 طبقه سه واحدی واقع شده است، با برخورداری از آسانسور و انباری مترمربعی 4 میلیون و 450 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و این در حالی است که میانگین قیمت آپارتمان در این منطقه 5 میلیون و 10 هزار تومان است.

    مالک دیگری آپارتمان 75 مترمربعی 13 ساله واقع در خیابان جشنواره را در یک ساختمان 4 طبقه سه واحدی بدون امکانات پارکینگ،‌ انباری و آسانسور هر مترمربع 2 میلیون تومان قیمت‌گذاری کرده که یک میلیون و 270 هزار تومان از میانگین قیمت منطقه پایین‌تر است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • بازار امروز ۳۹۹
        • بازار امروز ۳۹۰
        • بازار امروز ۳۸۸
        • ۱۵
        • اعتبار امروز
        • شماره ۸ اعتبار امروز
        • شماره ۷ اعتبار امروز
        • شماره ۶ اعتبار امروز
        • شماره پنجم
        آخرین بروزرسانی ۳ ماه پیش
        آرشیو