عصر بازار

پرداخت تسهیلات به بنگاه های خرد کوچک در اولویت بانک ملت

عصر اعتبار- مدیرعامل بانک ملت گفت: براساس منویات رهبری در سال گذشته ۱۹۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگهاه های کوچک و خرد پرداخت کردیم که امسال سه برابر افزایش پیدا کرده است.

پرداخت تسهیلات به بنگاه های خرد کوچک در اولویت بانک ملت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر اعتبار»، علی رستگار در حاشیه مراسم افتتاح فرابانک ملت در جمع خبرنگاران درباره کاهش نرخ سود بانکی اظهار داشت: ‌کاهش نرخ سود بانکی باید با کارشناسی صورت بگیرد و با توجه با کاهش نرخ تورم این نرخ هم باید کم شود و درصورت تصویب آن در شورای پول و اعتبار ما حتما از آن تبعیت می کنیم.

    وی ادامه داد: اگر می خواهیم اقتصاد کشور از رکود خارج شود و به سمت رونق حرکت کند باید در جهت کاهش نرخ سود بانکی گام برداریم چون نرخ سود بالا به جای اینکه پول را به سمت تولید و اشتغال هدایت کند آن را به سمت بانکها سرازیر می کند.

    رستگار افزود: در این شرایط تولید کنندگان و فعالان اقتصادی نمی توانند از وامهای مورد نظرشان استفاده کنند چون نرخ سود بالا باعث می شود این وامها برای آنها صرفه اقتصادی نداشته باشد.

    مدیر عامل بانک ملت درباره خدمات جدید این بانک گفت: این بانک 3 محصول جدید به بازار ارائه کرده که افتتاح حساب جاری اینترنتی بدون حضور مشتری، دریافت حواله ویژه ، صدور کارت هدیه با تلفن از جمله این محصولات است.

    وی ادامه داد: با توجه به اینکه هر روز کسب و کار در دنیا پیچیده تر می شود و نیاز مشتریان به ابزارهای جدید بیشتر می شود ، بانکی پیشرو خواهد بود که در بخش IT نیز پیشرو باشد.

    رستگار افزود: ما در ایجاد تنوع و محصولات و استقرار سیستم های الکترونیکی نباید کوتاهی کنیم و شرایط را برای تمام کسانی که در این زمینه کار می کنند فراهم کنیم تا محصولات متنوع ای را به مشتریان ارائه دهیم.

    وی با اظهار امیدواری در خصوص افتتاح شعبه های بانکی مجازی در سال های آینده گفت: این اقدام هم صرفه جویی از کاغذ و اسناد و هم رفاه حال مشتریان را به همراه خواهد داشت.

    مدیر عامل بانک ملت با بیان اینکه از طرف کشورهای عربی 999 هزار بار به سایت این بانک حمله شده است ؛ گفت: در تمام این حملات آنها حتی یک بار هم نتوانستند سایت این بانک را هک کنند و این امر به خاطر فعالیت بسیار خوب همکاران ما در بخش IT است.

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصراعتبار (http://telegram.me/asretebar ) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعید خلیلی